piątek, 6 kwietnia 2012

HURCIK, DELIKATNIE MÓWIĄC...

Trwa Triduum, wiec bez zbędnych słów - prezentacja kartek, które wyfrunęły ode mnie w świat. Mam nadzieję, że dotarły. W niektórych pojawiają się pierwsze, nieśmiałe i koślawe przeszycia.
Jajka (grafika z niezapominajkowym krzyżem i baziami z Graphics Fairy, ta druga pochodzi z Magic Monlight Studio):




Folk (filcowe kurki od Modraka, dzięki Magduś):






Pastelowe:



Patchworkowe (zainspirowane pracami Alexandry, dziękuję Oleńko):






Recyklingowe:



I ze stemplem:




Pozdrawiam i zmykam. Jutro jeszcze wpadnę, by złożyć Wam życzenia.

18 komentarzy:

  1. Dotarła Ewuniu dotarła :) dziękuje bardzo :) I jeszcze raz Wesołych Świąt życzę całej Twojej Rodzince :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaaa, faktycznie niezły hurcik. ale wszystkie prześliczne - najbardziej te folkowe i patchworkowe przypadły mi do gustu.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę pogodnych
    Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo, ale szaleństwo :) Znalazłam i "moją", dziękuję Ci Ewo, bardzo dziękuję. A skąd pochodzi ten ładny czerwony papier?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też, ja też znalazłam "swoją"
    jest .................................................................................................PIĘKNA :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe:)
    Dziękuję za życzenia i karteczkę:)

    Życzę pięknych, wiosennych
    i wspaniałych Świąt Wielkanocnych,
    spędzonych w cudownym rodzinnym klimacie.

    Uściski posyłam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne karteczki! Kochana, ja złożę życzenia już dziś, bo na blogi zaglądnę chyba dopiero po świętach ;)) Spokojnych i zdrowych świąt życzę tobie i twoim bliskim, bo to najważniejsze!! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, ale tych kartek dużo! I wszystkie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne :)
    Wesołych Świąt Wielkiej Nocy :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kolekcja! Patchworkowe są najlepszę oczywiście oprócz tej którą ja dostałam - Dziękuję bardzo. I gratuluje nabytku - przeszycia wyglądają baaardzo profi.
    Wesołych Świąt Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są!A jedna z nich jest moja!!!
    Buziaki Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne karteczki a zwlaszcza te pastelowe cudnie wysly:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś pięknie dziękuje za karteczkę, życzenia i "zajączka"!
    Ja w tym roku poległam na tym froncie :(.
    A Twoje karteczki piękne!
    Zwłaszcza te folkowe.

    Życzę Ci kochana cudownych Świąt Wielkanocnych!
    Radosnych i ciepłych.
    Pęłnych nadziei i łaski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnych i pełnych miłości świąt życze Tobie i Twoim bliskim :D Buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ho ho, jaki kartkowy urodzaj:) Chociaż wolę kartki z motywami religijnymi, to na widok tych folkowych nie mogę się nie uśmiechać:) A z recyklingowych stawiam na kartkę nr 1. Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiadomo, co komentować, bo tyle tego! Wszystkie piękne, choć każda inna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Starałam się wybrać najładniejsza kartkę - i nie da się! Wszystkie są śliczne! Podziwiam Twoją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...