wtorek, 24 kwietnia 2012

JEGO POWIETRZNA WYSOKOŚĆ CZYLI CO MA PATCHWORK DO KOSZYKÓWKI

W zeszłym tygodniu urodziny obchodził mój szwagier. Jego pasją jest koszykówka - sam grał, a teraz trenuje drużynę koszykarzy na wózkach. I odkąd pamiętam szczególnie upodobał sobie buty jednej marki. Marki, która w swoim logo ma sylwetkę "jego powietrznej wysokości" Michaela Jordana.  
Pomysł na kartkę miałam od razu - byłam pewna, że wykorzystam to logo. By stworzyć ciekawe tło, sięgnęłam do mojego ścinkowego pudełka. Chciałam, by mimo patchworku uwaga skupiła się na sylwetce koszykarza - dlatego ścinki ułożyłam promieniście i pozszywałam je. Nadmiar papieru obcięłam, ale go nie wyrzuciłam - posłużył mi do ozdobienia wnętrza kartki oraz do stworzenia kieszonki na gotówkę. Oto efekt końcowy:




Wnętrze kartki jeszcze bez napisu:



I sama kieszonka na gotówkę, już podpisana:



Teraz już wiecie, co ma patchwork do koszykówki ;-)
Kartkę zgłaszam na wyzwanie PatchworkScrap w Kreatywnym Polu.


Bardzo się cieszę, że wczorajszy tort się Wam podobał i dziękuję za wszystkie te przemiłe komentarze :-) A co teraz mam na warsztacie? Kolejne wyzwanie - od pewnej przemiłej Osoby. Niebawem będziecie mogli zobaczyć i poczytać o efektach wspólnej pracy na dwóch blogach, ale na razie małe zdjęcie i... sza :-)



Miłego dnia!

26 komentarzy:

  1. Ja oszalałam na widok zajawki...
    A karteczka dla byłego koszykarza przepiękna!Ale ona Cię kosztowała pracy...
    Twój blog wciąga!

    OdpowiedzUsuń
  2. CZAAAA-DOOOOO-WAAAAA!!!
    Ewuś, jesteś mistrzynią!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka :) No, a zajawka... qurcze na pewno będzie extra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka, jak zwykle cudna! Bardzo pomysłowa :-)Straaaszne jestem ciekawa tego wyzwania ... Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt z tymi promieniście ułożonymi papierami!!! Całość wygląda świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z patchworkową kartką i efekt końcowy jest super.
    koszykasz błyszczy!
    a i kieszonka pożyteczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś mistrzynią kartek tematycznych!!!! Masz świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest bombowa, myślę że zachwycony były każdy mężczyzna nie tylko pasjonat kosza :))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna karteczka - tak, tak ścinkowe pudełko zawsze skrywa bardzo przydatne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. kartka jest swietna- no ale w końcu wiadomo kto robił, żadnego tam "na odczep się" tylko dopracowane w szczegółach małe dzieło sztuki!
    całuski♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zrobiłam pachworkscrapka ;-) fajna zabawa i super efekt! Pozdrawiam ciepło i zmykam do ogrodu..

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka znakomita, ja kiedyś bratu naszywałam na maszynie ścieg w kształcie koszykarza, nosił dumnie a koledzy mu strasznie zazdrościli. W zwiastunie widze coś bardzo słodkiego, juz niemoge się doczekac

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie pozwę Cię o stan mojej szczęki! Cudownie to wymyśliłaś :) A zajwka - niezwykle intrygując i kolorek ma fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka rewelacyjna !!!
    Zaskakujesz mnie za każdym razem kreatywnością i pomysłowością :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj ciekawość mnie Ewciu pożera a koszykarz no wielce przystojny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I kolejna fantastyczna kartka!
    Ewa, jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudeńko Ewa....
    ten koszykarz w promieniach jest obłędny
    a zajawki ciekawa'm:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna kartka:))a zajawki juz niemoge sie doczekac:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie skomponowana kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczka super pomysłowa i idealnie wykonana :) A ta zajawka - Ty już wiesz że pieję z zachwytu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna kartka :) Rewelacyjny pomysł i wykonanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...