piątek, 13 kwietnia 2012

ODWAGA - WYZWANIE

Alexandra na blogu scrap - ścinki proponuje wyzwanie, którego tematem jest odwaga. Dziewczyny przygotowały piękne prace i zainspirowały mnie do stworzenia własnej.

Kiedy natknęłam się na te słowa Marka Twain'a, skojarzyły mi się z takim oto obrazkiem:



Ten ścinkowy motyl trochę symbolizuje kogoś mi bliskiego... Jego skrzydła w wyniku różnych doświadczeń targały się tu i ówdzie - dlatego są posklejane z różnych elementów, które zastąpiły te utracone fragmenty. 
Czy na połatanych skrzydłach można polecieć...? Z pewnością trzeba opanować strach. Trzeba ODWAGI.


Cieplutko Was pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu :-)

29 komentarzy:

  1. Piękny motyl. Mądre słowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka :)
    Moja naj, naj :) BARDZO MI SIĘ PODOBA :)
    A czy na połatanych skrzydłach można polecieć?
    No ba....motyl jak człowiek (choć podobno żyje tylko dobę) to różne drogi przemierza i nie jedno go spotkać może....a otrząsnąć się trzeba zawsze....bo zawsze na drugi dzień wstaje słońce!!!
    Uściski i buziaki Mój Motyle Dobrej Nadziei :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta kartka. A czy ktoś ma inne skrzydła niż połatane?

    OdpowiedzUsuń
  4. UUuu.. cudowna. I słowa też przepiękne... i jeszcze "przypowieść" dodaje całości smaczku...
    Cudowna po prostu..

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny motyl ale numer niedawno bawiłam sie scinkami i tez mam motyla i teraz mi troche głupio go zgłosić

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie napisane,no i ten motyl piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mądre słowa...
    i karteczka piękna, ślicznie dobrałaś papierkowe ścinki....
    dzisiaj w nocy i ja podziałam ze ścinkami... już się doczekać tej chwili nie mogę:)
    hihihihi, już weekend, juchuuuuuuuuuuuuuu):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczny motyl, cudna kartka i piekne slowa:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tu już ktoś wspomniał - któż z nas nie ma połamanych skrzydeł. I na takich można polecieć daleko - trzeba tylko odwagi i nadziei, a i czasem pomocy kogos innego ;)
    Swietna kartka z głębokim przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny motylek, kartka i przesłąnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna interpretacja, motyl niezwykły! Ma skrzydła? ma - więc na pewno poleci! Serdecznie dziękujemy za udział w Scrap Ścinkowym wyzwaniu! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki opis powinien być dołączony firmowo do tej karteczki - dodaje jej szczególnego charakteru...

    OdpowiedzUsuń
  13. taki motylek na pewno będzie miał siłę i odwagę wzlecieć ponad granice :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba bardzo dużo odwagi w życiu takiego delikatnego motylka! Dobrze ujęty temat, powodzenia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ekstra!! pięknie ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś piękna karteczka-są "złamane serduszka" i "połamane skrzydełka"-taki los.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie napisane ... "ciary" mnie przeszły :-) Kartka cudna ... Ty mądra kobieta jesteś :-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu- śliczna i mądra kartka!
    tak jak Ty!!
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewcia- karteczka piekna ale ten opis... cos niesamowitego i takiego zyciowego... to prawda musimy pomimo przeciwnosci losu isc do przodu z odwaga. ja dzieki mojej wlasnej mam szanse, ze moje trzecie dziecie bedzie juz niedlugo na swiecie a przejscia jakie sa za mna nie swiadczyly o tym... za tem odwagi wszystkim zycze - tylko dzieki niej mozna zyc dalej...

    OdpowiedzUsuń
  20. Potrafisz trafić w sedno!
    Cudowna kartka, piękny cytat i doskonałą interpretacja tematu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny cytat - Humanistko ;-)
    A kartka jest jego idealnym odzwierciedleniem.
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś niesamowita w tym co robisz i w tym co piszesz...
    Buziaki Ewuniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie podeszlas do tematu! Bardzo sie mi podoba! A cytat wspaniale dobrany:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała interpretacja temat! Masz wielki talent i pomysły:)
    Super!
    Piękna praca:)

    Dziękuję za odwiedziny ba blogu i miłe słowa. Pozdrawiam wiosennie i promyki słonka posyłam na dobry dzień:)
    Uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna praca, motylek wyszedł znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ mam zaległości - wychodzi, że nie przeglądałam blogów od co najmniej 3 dni! Piękne prace pokazałaś, a motyl - sama prawda o życiu :/ Gratuluję pomysłu i wykonania :) Pozdrawiam Tą, dla której jest przeznaczony :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję wyróżnienia na blogu Scrap Ścinki!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...