piątek, 27 kwietnia 2012

PO MĘSKU

Kartki dla panów to temat niełatwy, a ja ostatnio robiłam ich trochę. Dzisiaj pokażę Wam dwie - dla młodego i nieco młodszego mężczyzny.
Zacznę od kartki dla chłopca - na 11-ste urodziny. Od Mamy wiedziałam, że Franek lubi grać na gitarze i ostatnio pasjonują go rolki. Jedenaście lat to już poważny wiek ;-) dlatego nie chciałam, by było zbyt słodko. Z pomocą przyszła mi grafika znajdująca się w zasobach publicznych internetu i papier z gitarami. Oto co powstało:





Już wiem, że kartka przypadła do gustu Solenizantowi, co bardzo mnie cieszy. Korzystając z okazji - dołączam się do życzeń - wszystkiego najlepszego, Franku :-)

Druga kartka powstała na 25-te urodziny. Tu miałam "zagwozdkę" - nie miałam żadnych informacji dotyczących Solenizanta. Postawiłam na motyw samochodu retro (pochodzi z Free Vintage Digital Stamps), pociachałam trochę papierków, dodałam, rozetkę, guzik - i proszę:





Muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu :-)
A wy co myślicie na temat kartek "po męsku"? Piszcie, bo uwielbiam czytać Wasze komentarze i bardzo za nie dziękuję :-)


I jeszcze zanęcenie na koniec ;-)



Miłego dnia!

18 komentarzy:

  1. Oj, męskie kartki, to ciężki orzech... A to kolor, a co tu zamiast kwiatka... hehe... No, ale nie ma jak AUTO :D Fajowo wkomponowałaś je w kolory :)
    A dla młodzika- rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki znakomite, męskie w każdym calu a tekst do tej drugiej wyborny, już niemoge sie doczekac co tam nowego szykujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartki! Obie bardzo adekwatne do płci i wieku. Życzenia też spoko;) a zdjęcie na zanęcenie kojarzy mi się z zamkiem małej księżniczki:) Pozdrawiam i zapraszam na candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam lubie meskie kartki,i Twoje bardzo mi sie podobają. Ten motyw samochodu retro jest moim ulubionym.
    A co do zachety - już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem, kartka dla mężczyzny (czy to większego czy mniejszego) ... to trudna sprawa. Ale Tobie, jak zwykle, wyszły SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu,Ty z każdym wyzwaniem sobie poradzisz!
    I znów zanęcacz...i znów czekać na całość...dręczycielka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita ta męska karteczka.. a necisz bardzo skutecznie;-) Pozdrawiam i miłego długiego weekendu życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla Ciebie każdy temat to pikuś! :)
    A w zanęcie widzę rajtuzki ?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa - this is fantastic!!! I added to Pinterest! xo

    -pamela :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zauroczyła mnie ta karteczka z autkiem!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje męskie kartki są bardzo twórcze i myślę, że trafione! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już pisałam co myślę o Twoich tematycznych kartkach....jesteś coraz lepsza, tak tak....

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki świetna i wierszy w tej drugiej bardzo mi się podoba,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana podziwiam Ciebie za pomysłowość i pracowitość, pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  15. wyjałaś mi z ust to pierwsze zdanie posta- miałam ostatnio okazje zrobić kartkę- podziekowania dla Przezesa naszego stowarzyszenia- oj, myślałam o Tobie iintensywnie, ze byś na pewno cos fajnego wymyśliła... ;patrząc na Twoje "meskie" kartki jestem tego pewna! no ale cóz musiałam sama kombinowac, cos tam wyszło, ale niestety bez zdjeć. Twierdzili, ze ładna...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewcia kartki męskie to faktycznie niełatwe zadanie :) Ale widzę, że lubisz takei wyzwania :)
    Karteczki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki męskie jakie są każdy widzi:)No super po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu pięknie i kolorowo za każdym razem u Ciebie a męskie karteczki podziwiam, bo nie łatwa to sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...