poniedziałek, 30 kwietnia 2012

PREZENTY POD ZNAKIEM PRYMULKI

Primulka - tak nazywam moją Przyjaciółkę. Niedawno miała urodziny, a obchodziliśmy je w ubiegłą sobotę. Przygotowałam jej zestaw, składający się z bukietu z pralinek (niestety na zdjęciu krepina wyszło różowo zamiast w czerwieni):



oraz kartki kryjącej w sobie pewną niespodziankę:





Te kwiatki kojarzą mi się właśnie z prymulkami, więc idealnie pasują do mojej Przyjaciółki. Życzenia napisane były na  schowanym pod bukietem tagu. 
Do prezentu dodałam również małą flaszeczkę z nalewką domowej roboty, ozdobiłam kopertę na kartkę i torebkę na prezent. Cały zestaw prezentował się tak:


Jeśli ktoś chciałby zrobić kartkę z podobnym środkiem, to odsyłam go do tego kursu. Wcale nie jest trudno wykonać taki bukiet :-)
Jak tam Wasza majówka? U mnie plany wzięły w łeb, niestety. Życzę Wam, żeby Wasze się zrealizowały w pełni.

23 komentarze:

  1. Ewuś przepiękna jest ta karteczka- pomysł z tymi ukrytymi kwiatkami świetny no i wykonanie profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka znakomita, kobietko ileż Ty masz świetnych pomysłów! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś nie martw się u mnie też wielkie majówkowe plany poszły w gwizdek. Bakterie opanowały wszystko i wszystkich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A karteczka cudowna- świetny pomysł na zwykle monotonny środek. Bardzo zaskakująca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś się tak robiło pamiętnik z serduszek :) Chyba podobna zasada sklejania :)

    Rewelacyjnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. No no rozkładany kwiatek to juz mistrzostwo! Gratuluję wytrwałości ;-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny komplecik, a ta kartka fantastyczna!!
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. no po prostu brak mi słów! tak idealnie wszytko dograne i piękne- moge tylko pozazdroscic: Tobie umiejętności, Primulce prezentów♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny komplet a prymulki w kartce piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplet!! I zaskakująca kartka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny i efektowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Primulka ma szczęście mieć Ciebie Ewuniu za przyjaciółkę - cudowny zestaw!
    Myślę, że pierwsza w ruch na urodzinach poszła domowa cytrynówka!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje słodkie bukiety są przecudne!!! i cały zestaw prezentuje się super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiet z tymi czekoladami wygląda wprost bajecznie! Zresztą tak jak i cały zestawik :)
    Czyżby wredne wirusy Was dopadły? :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezent! Dziękuję za ten link :) będziemy próbowali :)
    Pozdrawiam
    Niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny komplecik :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny zestaw! Kartka niezwykle pomysłowa i wszystko jak zawsze dopracowane w każdym szczególe.
    Świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestaw. Karteczka taka zaskakująca, a wszystko cudnie do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuś, prezenty przygotowałaś cudne. Karteczka mi sie podoba baaaardzo. Ten środeczek jest piękny. A ja to już nie wiem z czego bym się bardziej cieszyła, czy z tego pięknego bukieciku czy z tej hmmm... flaszeczki. Szkoda, ze majówka Ci nie wypaliła, ale może jeszcze coś fajnego się wydarzy. Czego Z serca życzę! Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczny kwiatek w kartce :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, ta kartka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  22. no i co ja będę dużo gadać.. Jesteś niesamowita...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...