czwartek, 19 kwietnia 2012

LEW I RÓŻA

Ta kartka urodzinowa miała być z lwem. Nie chciałam jednak, by było to zdjęcie, lub rysunek zbyt... hm, "dosłowny". Przeszukując zasoby w sieci natknęłam się na stronę freedigitalphotos.net a tam znalazłam obrazek artysty ukrywającego się pod nazwą AKARAKINGDOMS - a obrazek to po prostu... tatuaż.



Motto na kartce to przysłowie ormiańskie - bardzo adekwatne (moim zdaniem) do Osoby, która została obdarowana tą karteczką. Miało być prosto, więc mimo że kartka dla kobiety, to ozdóbek w niej na lekarstwo. Ot wstążeczka, perełka i maszynowe szycia, które ostatnio bardzo lubię w papierkach. A mówiąc o papierach - wszystkie użyte tutaj pochodzą z Papermania Chatsworth Vintage Collection.


W swoich zdjęciach znalazłam jeszcze jedną kartkę, której Wam nie pokazywałam. Powstała jakiś czas temu. Jest bardzo prosta, ale chyba dość przyjemna :-)




Papiery Rozarium oraz róża pochodzą z Wycinanki.


A żeby nie być gołosłowną, to na dowód, że powstają inne zakątkowe tworki, zostawiam Wam taką fotkę ze zwiastunami :-)




Miłego dnia!

13 komentarzy:

  1. W prostocie piękno:)
    To sprawdza się w Twoich jakże pięknych kartkach:)
    A osobiście kocham połączeniu brązu z turkusem, dlatego jak dla mnie bomba!
    I niecierpliwie czekam na kolejne Twoje prace :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, ewuniu! koljena slicznosci nam tu prezentujes! kartka z lwem jest supwe, ta zaległa tez, a te zanęcenia to po prostu zakazane powinny być...
    całuski♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie oby dwie, cytat na kartce z lwem rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, bardzo fajnie skomponowane i te smaczki w postaci lewka i różyczki idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez tak uwazam,ze pokazywanie zajawek to znecanie sie nad biednymi obserwatorami, ktorzy nie moga sie juz doczekac swiatla dziennego tych cudownosci :(

    a kartki niesamowicie mi sie podobaja. takie "nieprzefajczone" ale z wyrazem i przekazem. suuuuuper

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste i świetne. Lew cudny :) Mogłabym walnąć sobie takie tattoo.. przecież lwem jestem :)

    i.. czy ja tam widzę jakiegoś "ekplołding_boksa" ???? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. lew jest ciekawy ale druga karteczka jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne karteczki! A zwiastuny bardzo obiecujące.. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Pomysł na lwa świetny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie cudowne, bo przecież co za dużo to nie zdrowo ;-) Zwiaun niezywkle interesujący, już nie mogę się doczekać.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki obie śliczne, zwłaszcza druga. Uwielbiam też przeszycia, cieszę się, że goszczą na Twoich papierkach :). Miłej pracy i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki :) A bukiet z dzisiejszego posta słodki jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewo przepiękne te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...