czwartek, 12 kwietnia 2012

MISZ-MASZ KARTKOWY

Kartki kompletnie różne i na różne okazje. Dla większych i mniejszych dziewczynek, dla chłopców małych i dużych. 


Pierwsza powstała na roczek Martusi - jest okrągła i ze zdjęciem Solenizantki. Podobna do tej, zresztą powstała w tym samym czasie.





Druga jest bardzo prosta w formie - przeznaczona dla trzynastoletniego wielbiciela piłki ręcznej. Głównym elementem jest sylwetka szczypiornisty, którą własnoręcznie wycięłam, przyklejona na kostkach 3D.


Trzecia to ostatnia z serii kartek dla mojego teścia (wcześniejsze można obejrzeć tutaj). Dotarła do Adresata, więc mogę ją ujawnić.





I wreszcie kartka, która ma kiepściutkie zdjęcie, zrobione bardzo szybko telefonem na chwilę przed odlotem. Ta miała dodać sił w walce z chorobą,  mam wielką nadzieję, że dotarła do miejsca przeznaczenia.


Wczoraj znalazłam jeszcze w skrzynce śliczne karteczki z życzeniami wielkanocnymi (kolejność przypadkowa).
Od Marty:




Od Ines:




I od Annaszy:




Bardzo dziękuję, Dziewczyny!


I jedna rzecz na koniec - Musta pisze pracę zaliczeniową na temat społeczności blogujących i zajmujących się rękodziełem, możecie jej pomóc wypełniając tą ankietę. Nie zajmuje to dużo czasu, więc kliknijcie proszę :-)


Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. Karteczki Twoje wspaniałe. Nad wszystkimi ochy i achy już były :) Króluje chyba kartka dla piłkarza....za fiolet i sylwetkę piłkarza :)
    Kolejne piękne karteczki otrzymałaś :)
    A ankieta wypełniona wczoraj :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka! Ewuś wysłałam do Ciebie maila.. pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki śliczne Ewuniu.Ankietę właśnie wypełniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki- stworzyłaś i dostałaś :)
    Ta zagrzewająca do walki... no cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla każdego coś miłego :))) Ta ostatnia z przesłaniem jest fantastyczna!
    Śliczne kartki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewko kart5eczki są fantastyczne jak zwykle, na każdą okazję potrafisz wyczarować coś wyjątkowego. Ewuś przez mój brak internetu chyba nie zdążyłam jeszcze podziękować Ci za przepiękną kartkę i życzenia :* Dziękuję kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, będę nudna i się powtórzę ... cudne! Kartka ze szczypiornistą jest świetna! I kartka dla teścia też ... wydaje mi się, że sporym wyzwaniem jest zrobienie kartki dla mężczyzny w "poważnym" wieku ... a Tobie po raz kolejny się udaje :-) Gratuluję Ewuś! Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten szczypiornista to dopiero coś. Kartka wygląda ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki Ewciu-te zrobione i te otrzymane:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie wiem jak Ty to robisz! te Twoje kartki sa świetne i takie różne- nic sie nie powtarza, skad Ewuniu, tyle pomysłów??? ja ostatnio jakas taka wypalona się czuję... moze to to choróbsko i zaraz wszystko będzie jasniejsze... oby... całuski
    ankiete oczywiscie zaraz wypełniam♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki, sportowca wycięłaś idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki wszystkie bez wyjatku:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojeeej!

    Ta fioletowa mnie absolutnie zachwyciła - jest tak prosta, minimalistyczna, a przekazuje sobą tak wiele. Niesamowita. W ogóle podziwiam kartki dla mężczyzn, bo wydaje mi się, że o wiele łatwiej stworzyć taką dedykowaną kobiecie.

    Krótko mówiąc - łał ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...