środa, 18 kwietnia 2012

KAMIKADZE

Moja szwagierka dała mi za zadanie przygotowanie kartki dla jej brata. Miał być facet na rolkach, miało być słowo-klucz dzisiejszego posta - całość z przymrużeniem oka - ot, taka aluzja do pewnego zdarzenia podczas jazdy na rolkach.



Kamikadze, boski wiatr - nie ma przebacz... ;-) 
Obrazek to dziecięca kolorowanka, którą ściągnęłam stąd. Pokolorowałam go kredkami akwarelowymi. Do tego papier Tajemniczy Ogród z Galerii Papieru, gazetowe literki, guzik i trochę szycia.

I kilka ogłoszeń na koniec. Ostatnio na blogu przeważają twory papierkowe, ale to nie tak, że bukiety nie powstają. Słodkie bukiety są po prostu w drodze do adresatów. Poza tym zbliża się maj - czas pierwszych komunii, więc podejrzewam, że częstotliwość pojawiania się słodkości znacznie się zwiększy. Szykuje się też kilka nowości i powiem Wam szczerze, że sama nie mogę się doczekać, co też się wykluje z niektórych projektów...

Czy u Was też słoneczko? Jeśli nie, to przesyłam jego promyki :-)

16 komentarzy:

  1. jak dla mnie wszystkie Twoje tworki moga byc stale i stale bo sa poprostu przesliczne :) a kamikadze rewelka.

    juz sie nie moge doczekac nowosci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. extra rysunek!
    a już myślałam, ze autorski ;P
    ..za to pokolorowanie na prawdę na poziomie ;)
    no i w całości karteczka bardzo oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka świetna ... odjazdowa :-))) Coś wiem o jeździe na rolkach ... i zdarzenia temu towarzyszących :-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Twoje papirowe twory są bardzo fajne!
    Ta karteczka jest super! Bardzo mi się podoba!
    Masz pomysły :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z napiszem z gazety i pokolorowaniem obrazka, całośc komponuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka. pięknie pokolorowany obrazek.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Buahaha! Rewelacyjne podejście do tematu! Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak tak, u mnie też słoneczko :)
    Ciekawam bardzo co to za nowe projekty :)

    A kartka- RE WE LAC JA!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie bomba! Hehheheh, ależ się uśmiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka rewelacyjna :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Ewciu wypisz-wymaluj mój osiedlowy rolkowiec-słowo:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastczna kartka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehehhee....fajne :) Pewnie bohater się troszkę poobijał tu i ówdzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...