środa, 25 kwietnia 2012

METRYCZKA NA BIS

Pamiętacie? Jakiś czas temu robiłam taką metryczkę dla chłopca. Zostałam poproszona o wykonanie podobnej pamiątki dla innego małego mężczyzny. Nie chciałam jednak powielać wzoru - zależało mi, by metryczka była wyjątkowa. Dlatego tym razem główną rolę w obrazku gra samochodzik z Galerii Papieru, a wszystkie dane związane z datą urodzenia, wagą i wzrostem dziecka umieściłam na kolorowych balonikach zaczepionych o lusterko boczne autka. Oto efekt końcowy:



Szyba jest antyrefleksyjna, a pod nią udało się zachować efekt 3D:



Wymiary są takie same jak poprzednio - sam obrazek ma wielkość 20 x 20 cm, a z oprawą 31 x 31 cm. Wykorzystałam różne papiery, głównie te z Galerii Papieru, pojawiły się też grzybki z papieru od Middii, jest trochę recyklingu. Jak się Wam podoba? :-)

16 komentarzy:

  1. no jesteś niesamowita...
    idealnie odnajdujesz się w tematyce dziecięcej...
    wspaniała metryczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała pamiątka na lata ;)
    jeszcze do tego zdjęcie strzelić i super!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna
    i bardzo podoba mi się pomysł z balonikami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz.. i znów pachworkowo ;-) mi też się spodobała taka technika.. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przestajesz mnie zadziwiać Ewuniu, cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. No co... no jak zwykle PODOBA SIĘ BARDZO!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo mi się podoba :) Autko na ulicy - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się podoba,świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle zaskakujesz pomysłami. Super zdolniacha jesteś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już pisałam, że wyszła przepięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały pomysł na prezent. Perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...