sobota, 21 stycznia 2012

DUMA MNIE ROZPIERA...

A tak - rozpiera mnie duma, bo jestem bardzo zadowolona z efektu mojej pracy. Zmierzyłam sięz wyzwaniem pod tytułem "metryczka". Metryczka, która jest przeznaczona na prezent z okazji chrztu świętego Antosia. Pamiętacie rakietę z pampersów? Pamiętacie, że Antoś ma "rockendrollową" Mamę? Jeśli nie znacie, bądź nie pamiętacie tej historii, to cofnijcie się TUTAJ. Sami rozumiecie, że nie mogło być za blado i zbyt cukierkowo. Wymyśliłam sobie obrazek. Zebrałam trochę materiałów i zaczęłam ciachać - a z tego ciachania powstało oto:



Tak to wyglądało przed oprawieniem. Pociąg, drzewka i prawie wszystkie chmurki, a także większa część trawy to Cudowne Lata (Galeria Papieru). Niebo w intensywnym kolorze to Nadziewana Czekolada (Scrappasja). Do tego grzybki  (które "pociągnęłam" bezbarwnym lakierem) z papieru od Middii, kilka naklejek, trochę kamyków, nieco kosteczek 3D...
Tutaj zbliżenia:




A tu "produkt finalny" - metryczka oprawiona przez profesjonalistę:



Za antyrefleksyjną szybą efekt 3D został zachowany:



Wymiary samego obrazka to 20 cm x 20 cm. Po oprawie całość urosła o 11 cm na każdym boku.
Jestem ciekawa co Wy myślicie na temat mojej pracy, więc piszcie! :-)


A pozostając jeszcze w temacie obrazkowym - Peninia organizuje rozdawajkę w swojej graficznej pracowni, w której można się wzbogacić o królewny. Szczegóły po kliknięciu na zdjęciu.


Miłej soboty :-) A wszystkim Babciom wszystkiego najlepszego!

29 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszła ta metryczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna!! Bardzo fajny i orginalny prezent:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super! Taka niestandardowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Metryczka jest rewelacyjna!
    Idealnie pasuje do chłopczyka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje świetna robota :) profesjonalny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękna metryczka ... gratuluję Ewciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I bardzo dobrze że duma Cię rozpiera :) masz prawo być z siebie zadowolona :) Metryczka jest piękna ;) a efekt końcowy - super profesjonalny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. metryczka jest wspaniała! cudna pamiątka dla rodziców i dzidziula.
    buźka♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Metryczka jest bajkowa! Pozdrawiam Ewciu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Wspaniały pomysł na niebanalny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Noooo po prostu cudnie Ci wyszła metryczka WOW :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. metryczka jest po prost BAJECZNA... ODJAZDOWA I NIEZIEMSKA...
    Chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna praca! kompozycja doskonała a oprawa tylko podkreśliła urok metryczki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz powody do dumy!Metryczka jest cudowna!Absolutnie cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje zdanie znasz - nadal jestem pod ogromnym wrażeniem pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś, bardzo twórcza i pomysłowa metryczka!:) Jesteś kopalnią pomysłów:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja cie nie mogę!!!! Ewa, toż to cudo jest. Naprawdę wielkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewcia jak zwykle w Twoim wykonaniu to mistrzostwo świata :) Świetnie wygląda ta metryczka i słusznie duma Cie rozpiera !

    OdpowiedzUsuń
  19. Duma całkowicie uzasadniona;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Metryczka spodobała się zarówno solenizantowi jak i mojej rockowej Przyjaciółce, a Antosia mamie :) Wisi teraz nad jego łóżeczkiem. Bardzo jeszcze raz dziękuję za oryginalny pomysł i włożone serce do wykonania tego porojektu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Łoooo... no nie dziwię się, że pękasz z dumy!!! metryczka jest po prostu cudowna! Świetny efekt 3D, śliczny rysunek.. no w ogóle cudowna kompozycja. Gratuluję, Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam się na tych efektach kartkowych :), ale całość BARDZO MI SIĘ PODOBA :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał, ależ genialnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nooo, kochana! Toż to arcydzieło! Serio, bardzo mi się podoba. Mnie chyba jakoś brakuje wyobraźni, żeby zrobić taki obrazek. Ale inspirujesz mnie, Ewciu, inspirujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna metryczka...
    fajny prezent dla maleństwa :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...