środa, 18 stycznia 2012

RÓŻANA

Karteczka, która pofrunęła razem z serduszkiem z ostatniego posta. Teraz już mogę ujawnić, że obie te rzeczy poleciały do Julii. To Jej Rodzina wzbogaciła się o córeczkę o wdzięcznym imieniu Róża. Kartka powitalno - gratulacyjna nie mogła zatem mieć innego motywu przewodniego... ;-)




Zdjęcia są trochę nieostre za co przepraszam. Mam nadzieję, że to już jedne z ostatnich robione aparatem z uszkodzonym obiektywem. A wracając do kartki  - robiłam ją z wielką przyjemnością :-) Na bazie zagościł jeden z moich ukochanych papierów czyli Usłane Różami (Galeria Papieru). Serduszko z kwiatami (przyklejone na kostkach 3D) to jeden z cyfrowych dodatków do magazynu "Complete Cardmaking", który przysłała mi swego czasu Kajka [tak Kajuś :-) zaczęłam wreszcie robić użytek z Twojego prezentu]. W czarno - biały, graficzny motyw wkomponowałam napis, wydrukowałam, a potem wycięłam. Pokolorowałam kwiaty oraz listki. Delikatne kropeczki i maleńkie motyle pociągnęłam brokatowym żel-penem. Dodałam wstążkę, kilka motyli - i tak powstała ta kartka. Wiem, że niespodzianka się udała, co mnie, Knujkę, szalenie cieszy ;-)


Dzisiaj z kolei ja dostałam niespodziankę - od Agnieszki. Oj cudności przyleciały... :-) Mam nadzieję, że jutro się Wam pochwalę - będzie nowy obiektyw, to pstryknę jakieś sensowne fotki. Te, co zrobiłam dzisiaj, nie nadają się niestety do niczego.


Serdecznie witam Nowe Twarze w Zakątku - rozgośćcie się, proszę :-) 
A ja zmykam "dziergać" sobie dalej. 

13 komentarzy:

  1. Cudna karteczka, delikatna ;) I także na moim ulubionym papierze ;D Bardzo mi się podoba :)

    A prezent od Agnieszki? Nie mogę się doczekać aż ujawnisz te cudeńka ;)

    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu! Piękna karteczka!!!!!!!!! A ja się domyślałam, że to niespodzianka dla Julii:)))).
    Kochana -jesteś zdolna niesłychanie!
    Całusy przesyłam! (u mnie lekki przestój rękodzielniczy z powodu braku czasu!).
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartelucha! To serducho jest rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna różyczkowa karteczka dla małej Rózyczki- jak zwykle świetnie to wymyśliłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne różyczki dla małej Różyczki. Śliczna karteczka! Na pewno ucieszyła Julię. Pozdrawiam Ewuś cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kartka i tak fajnie współgra z imieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze! 100% kobiece.. a takie w kwiatki to jest to co tygryski lubią najbardziej :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka. Idealna dla małej Różyczki.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...