poniedziałek, 9 stycznia 2012

NEVERENDING STORY

Takim określeniem zgodnie skwitowałyśmy z Kasicą naszą wymiankę. Niezależnie od momentu, w którym się znajdujemy, to albo każda z nas coś knuje, albo ma zamiar, albo już uknuła :-) Przed świętami zrobiłam Kasi dwa bukiety dla Rodziców. Miały być prezentem od wnuków dla dziadków. Gdyby nie choróbska, to pewnie trafiłyby do Adresatów w czasie Bożego Narodzenia. Nie wiem, czy zostały już wręczone, ale zbliżające się Dni Babci i Dziadka mogłyby być dobrym pretekstem. Pierwszy z gorzką (koniecznie!) czekoladą:



A drugi z galaretkami:



Kasia w zamian coś mi szyje, ale w międzyczasie przyfrunęła od niej paczka świąteczno - imeninowa. Wraz z kartką i pięknymi życzeniami każdy z mojej rodziny został obdarowany.  Od razu mówię, że nie ma na zdjęciu wszystkich rzeczy przysłanych przez Kasię - część po prostu zniknęła w czeluściach pieczary moich Demolek ;-)


"Ciastek" był dla mojego męża, obie moje córki dostały po aniołkowej zawieszce, a ja dostałam domeczek, przydasie i, w ramach imienin, kapcioszki - z przykazem, że mam już nie marudzić, że marzną mi stopy ;-) Prócz tego Kasia pamiętała o mojej Przyjaciółce - jej też się dostało. Dzięki temu i paru innym osobom moja Psiapsióła przeżywała drugą Wigilię. I uwierzcie - było jej to potrzebne. Na szczęście jej trudne sprawy zaczęły się nareszcie prostować. Pisząc to mam nadzieję, że dzisiaj znajdą swój szczęśliwy finał i nie zmienią się w niekończącą się opowieść.

Cieszę się, że dołączacie do moich cukierasków na blogu i na "fejsie" :-) A ja mam nadzieję, że po chwilowym przestoju i braku motywacji, wreszcie ruszę z kopyta - bo projektów czeka kilka. Szykujcie się zatem na moje codzienne (lub prawie codzienne) zamęczanie postami ;-)

Życzę Wam  słońca, bo nie wiem jak u Was, ale u mnie za oknem listopad.

23 komentarze:

  1. Hmm jakie bukiety :-)
    Prezenty dostałaś świetne , no czekam, czekam na Twoje kolejne dzieła :-)więc do dzieła !! ( to w ramach motywacji ;-))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje bukiety...Ech Twoje bukiety...
    Prezenty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. No i cóż powiedzieć! Wariatki z Was i tyle! ale za to jakie kochane wariatki :D :*
    Piękne bukieciki dla Dziadków :) A Kasia znowu przeszła samą siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie jesteście super babki - obie byłyście grzeczne - zasłużyłyście na takie piękne podarki:):):)
    Pozdrawiam Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Neverending knuing :D

    Prezenty piękne..
    a bukiety.. hmm.. ze względu na miłość do czekolady- wybieram pierwszy. Ale ze względu na kolorystykę- biorę drugi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wasze knucie jest równie słodkie co Twoje bukieciki :) Wszystko cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiety jak zwykle cudne:)) a prezenty od Kasi super:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknosci, już się nie mogę doczekać moich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo, na brak kreatywności to Ty mi już Ewciu nie narzekaj! Fioletowy bukiet jest prześliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty! A bukiet też fioletowy przypadł mi do gustu:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna taka wymianka. bukiet fioletowy do mnie przemawia - to Twoje powiedzenie Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie proszę "zamęczać" postami....ja tam lubię Ciebie czytać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dugi bukiet jest piękny, oba mają moje ulubione słodkości ale drugi ma dodatkowo świetne kolory :) Piękne niespodzianki otrzymaliście :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne bukiety! A prezenty równie śliczne. Rzeczywiście, tak można w nieskończoność......Ale to jest bardzo miłe:).
    Całuski Ci wysyłam i już się szykuję na relacje z pracowitych dni!

    OdpowiedzUsuń
  15. Po otrzymaniu takiego bukietu, to nawet zimowe szarości za oknem zamieniają się w słoneczny krajobraz:)
    Bukiety są śliczne i bardzo apetycznie wyglądają!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wasze knucie jest słodkie :) bukiety przepiękne i paczka świąteczna takoż. I czasu i weny życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewa, słodkie bukiety są fantastyczne!:) A prezenty bardzo oryginalne i pomysłowe!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze zdanie niesamowicie mi się podoba! Dobrze to ujęłaś :D
    Co do bukietów, to wiosenny jest już u jednych dziadków, a drugi czeka na właściwą datę :)
    A co do projektów - nie wiem, co kombinujesz, ale proszę się powoli przymierzać do białego drzewka, bo dekorację stołu na Komunię będę potrzebowała :^^

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne bukieciki!!!
    a Twoje prezenty też ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  20. znowu mam jakieśopóźnienie w komentach,ale tym rzem z mojej winy,,, jakaośtak zapatrzyłam sie w swoją "twórczość"... a bukiety swietne, mi zwłaszcza ten rózowo- fuksjowysię podoba.
    No a prezenty... Ty to masz!!!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  21. ten pierwszy bukiet jest idealny,kolorystycznie i "smakowo"-mniam,mniam
    bużka

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny jest bukiet z galaretkami :) jak patrze na niego to się mimowolnie uśmiecham - te kolory tak mnie nastrajają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne bukiety i w ogóle wszystko fantastyczne :D Muszę przewertować dokładnie słownik synonimów, bo już mi brakuje słów na określanie Twoich słodkości :D
    A skoro już o słodkościach mowa, to zapraszam na candy do siebie, może akurat Ci się spodoba? ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...