piątek, 27 stycznia 2012

WIOSENNY KOMPLET


Komplet przeznaczony "na Abrahama" - czyli na 50-te urodziny :-) Miało być w jasnych, radosnych kolorach. Zaczęłam od zwinięcia bukietu, potem przyszła kolej na kartkę i dopiero wtedy ozdobiłam słodkie "kwiaty" tak, żeby wszystko do siebie pasowało. Do dekoracji wykorzystałam między innymi nowy nabytek - dziurkacz 5 w 1. Proszę bardzo - odrobina wiosny na nadciągające mrozy:





A z tęsknoty za zielenią (i z powodu dzisiejszej zachcianki mojej Oli) ugotowałam zupę - krem z zielonego groszku z grzankami z orkiszowego chleba :-)


Poza tym bakcyle jakby odpuszczają, co mnie cieszy. No a jutro zaszywam się w kuchni, żeby stworzyć menu na niedzielne urodziny mojej Pierworodnej :-)

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze pod wczorajszym postem - pochwały należą się przede wszystkim Twórczyni torby na stolnicę, ja tylko miałam zachciankę ;-)
Życzę Wam miłego weekendu!

14 komentarzy:

  1. Kolejny przepiękny bukiet i piękna karteczka - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet - oj tak tęskno już za wiosną :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. ... dziurkacz 5 w jednym... hmmm, a co to takiego?
    cudny prezent na 50tkę stworzyłaś:):):)
    karteczka i bukiet są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas tak przymroziło, że teraz tylko marzymy o wiośnie :-))) Jak zwykle cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny komplecik :)

    Wszystkiego najlepszego dla Córeczki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo, brawo....tego nie widziałam i pękam z dupy, jakaś Ty zdolna :) Buziaki 102 i trzymam kciuki za biszkopt :) a do Olci....zadzwonię w nd i złożę życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet! A swoją drogą dziurkacz 5 w 1 brzmi intrygująco:).
    Zupa pyszna! Życzę Ci aby wszystko się wspaniale udało, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mi się zatęskniło za tą wiosenką :)!
    Piękny komplecik!

    U mnie podobnie, i jeśli chodzi o bakcyle i o niedzielne urodzinki (z tym że "drugorodnego") :).

    OdpowiedzUsuń
  9. 5 w 1! Czego to ludzie nie wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki zestaw i jaki elegancki! Urodzinowe serdeczności dla Córeczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje komplety zawsze mnie zachwycają! Udanej zabawy Wam życzę ( o menu się nie martwię)! A teraz idę swoje ego podbudować, czyli wracam do poprzedniego postu ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. karteczka i bukiecik świetny, nowy wycinak się sprawdził na 100%, ale wiesz czego Ci najbardziej zazdroszczę? tego, że Twoje dzieci jedzą taką np. zupkę z zielonego groszku... moze i u mnie nadejdzie kiedyś taki piękny dzień...!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło pięknie ,a zupka pychota,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo... wiosna przyszła... :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...