niedziela, 1 stycznia 2012

WITAJCIE W NOWYM ROKU

Dzisiaj szybciutko pokażę zaległą, (zeszłoroczną już) kartkę. Tak się akurat ostatnio złożyło, że mieliśmy za co Komuś dziękować...



Papier "Usłane Różami" (Galeria Papieru), ramka z Montażowni, gałązka od Asi :-)


Jak się czujecie ze zmienionym numerkiem? Jak Wam minęła noc symbolicznie rozgraniczająca stare od nowego? My byliśmy w górach. A w górach było biało:







Dziękuję Wam serdecznie za wszystkie życzenia noworoczne. Obiecuję, że wkrótce nadrobię zaległości na Waszych blogach. A dzisiaj uciekam, bo zmęczenie, podróż i przeziębienie zmuszają mnie do (wcześniejszego niż to mam w zwyczaju) położenia się do łóżka.
Serdecznie Was pozdrawiam :-)

23 komentarze:

  1. Kartka piękna. I zima tez. U nas deszczowo i szaro, ale za to firewerki piękne były - w chwili wolnej wrzucę zdjęcia, bo było na co popatrzeć :)
    A nowy rok? no, rok nowy, ale zmęczenie stare...

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę coś jednak potrafi "zmusić" Cię do wcześniejszego położenia się spać hi hi

    Zdrowiej i wypoczywaj :) :)

    Witaj w Nowym Roku!
    Kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę Cię- znowu chorubsko???
    Oby pierwsze i ostatnie w tym roku!

    Karteczka śliczna, a bałwana zazdroscimy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. czy powinno być "choróbsko"????

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, Ewuniu.. kartka śliczna. Bałwan też ...
    Witaj w Nowym Roku! życzę Ci, żeby jak najmniej bakterii atakowało Ciebie i Twoją rodzinę.. życzę też nieustającej weny i czasu na jej wykorzystanie :)
    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Ewuś, w Nowym Roku! Karteczka śliczna, a sylwestra mieliście super, zazdraszczam tego śniegu!! :))) U mnie wszystko na nowej drodze, także rok 2012 uważam za rozpoczęty! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest rewelacyjna! A po takim wyjeździe pewnie masz dużo energii i pomysłów :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka cudna! Zazdroszczę tego śniegu i bałwana :-)
    Niestety ja też jestem chora ... zaraziłam się od mojego dziecka :-(
    Ewuś, w Nowym Roku ... zdrowia przede wszystkim (i sobie też tego życzę), spełnionych marzeń, pięknych, spokojnych i radosnych dni i wszystkiego co naj.... Ściskam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka i ten bałwan super,chociaż u Ciebie można śnieg pooglądać,bo u mnie toż to prawdziwa wiosna,już się nawet zastanawiam czy mi się święta nie pomyliły,zdrówka życzę,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu kartka mnie zachwyciła! Jest piękna! Stajesz się mistrzynią w kolejnej dziedzinie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna karteczka!!!!Delikatna i pastelowa:)
    A Nowy Rok przywitaliście uroczo!!Piękna zima..u nas słonko i lekki mrozek..ale śniegu jak nie było tak nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka przepiękna :)

    No i życzę Wam zdrówka - dużo zdrówka.
    Ja dopiero wstałam po godzinnej drzemce, telepało mnie i ociekłam do łóżka :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka śliczna :-)
    I ten śnieg ........
    Widzę że bakcyle u Ciebie i u mnie też niestety :-(
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka piękna!
    Buziaki dla Ciebie:). Odpoczywaj i kuruj się porządnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęściarze - śnieg w tym roku widzieli! U nas wiosna na całego!
    Karteczka śliczna i zdrówka Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka i piękny krajobraz:)

    Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok,spełnienia marzeń i samych dobrych chwil!

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze same piękności u Ciebie!!!Tobie również życzę Bożej Iskry... Buziakuję.pa

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna karteczka Ewuniu :D
    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kartka a na Nowy 2012 Rok moc zdrowia i wszelkiej pomyślności - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oj te karteczki, to coraz coraz ... :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...