niedziela, 29 stycznia 2012

CZAS POMYKA...

Czas pomyka. Szybko. Za szybko... Moja córeczka skończyła 5 lat. Dopiero nosiłam ją pod sercem, a teraz sięga mi pod serce, ale na stojąco - z podłogi. Dopiero była taka, jak okruszek:



a już zdmuchnęła 5 świeczek na swoim torcie:



Ech, refleksyjnie bardzo mnie naszło...


Zmieniam nutę i pochwalę się Wam tortem, który zrobiłam mojej Pięciolatce. Od razu zaznaczam, że kształt powstał dzięki temu linkowi, który podesłała mi Asia. Natomiast masy i przybranie - to już moje pomysły na swoisty "patchwork" cukierniczy. Biszkopt piekę zawsze według jednego przepisu - sprawdzony, więc nie zmieniam :-) Córcia poprosiła, żeby tort był z wisienkami - zatem krążki biszkopta posmarowałam dżemem wiśniowym, przełożyłam masą z serka mascarpone, wierzch posmarowałam bitą śmietaną i dodałam kandyzowane wiśnie oraz inne słodkości. Wyszło pysznie. Do tego stopnia, że skład mam powtórzyć (na prośbę mojej Teściowej) w torcie dla mojego Teścia :-)



Tort był niespodzianką dla Oli. Niespodzianka się udała, bo gdy Ola zaczęła rozmowę telefoniczną ze swoim chrzestnym zaczęła od słów: "a wiesz jaki tort upiekła mi mamusia?" Nie będę ukrywać, że zrobiło mi się ciepło na serduchu :-)

Ciepło pozdrawiam wszystkich moich Zakątkowych Gości, kłaniam się nisko i udaję się na zasłużony (jak myślę) odpoczynek.

22 komentarze:

  1. Jejku, to musi być cudowne spoglądać co dzień na malucha, który tak rośnie i rośnie. I kochać całym sercem... Gratuluję Ci serdecznie tej pociechy! :) Niech się Ola dobrze chowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni temu przezywalam takie same refleksje.... Piec lat smignelo stanowczo za szybko!

    Moc najpiekniejszych zyczen dla Olenki!
    Zrowia przede wszystkim oraz wielu przyjemnych i apetycznych jak ten motylkowy torcik niespodzianek:)

    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj dla Oluni :) Tort wyszedł Ci REWELACYJNIE!! No i na pewno był pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uściski i sto całusów dla Oli :-) Tort rewelacja ... i pewnie był pyszny... mniam. A lata rzeczywiście lecą, moja Klaudia nie tak dawno była małym brzdącem, a teraz ma 12 lat i jest mojego wzrostu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. taaa i znowu muszę nurkować w szufladzie czy mam tam coś słodkiego:D A przepisik na masę z serka mascarpone mogę prosić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Buziaki! Sto lat w zdrówku i szczęściu dla dziewczynki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, u mnie to samo. Janek kończy w tym roku 5 lat, a mi się wydaje, jakbyśmy wczoraj wyszli ze szpitala...
    P.S. Następne spotkanie w Strzelcach będzie 18.02.-przyjedziesz??

    OdpowiedzUsuń
  8. Identyczny tort jedliśmy w grudniu na 3 urodzinach mojej bratanicy - był pyszny:)
    Wszystkiego najpiękniejszego dla solenizantki - to wielkie szczęście, że ma taką SUPER MAMĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spełnienia marzeń dla solenizantki, a Tobie gratulacje za piękny i smaczny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tort obłędny!
    czas leci ,oj leci...
    czy teść też dostanie motylka???
    buziolki dla Ciebie, solenizantki i całej reszty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze życzenia dla solenizantki. Tort jest piękny i na pewno równie smaczny:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach ... czas leci ;-) Z łezką w oku ... często wspominamy naszych chłopaków -sami równie często oglądają albumy. Mały Jeremi przypomni nam te czasy ;-) ... oby tylko pozytywnie ;D
    A dla Twojej córeczki głośne sto lat śpiewamy! Tort w kształcie motyla, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, najlepsze życzenia dla Córeńki i dla Ciebie.w końcu każde urodziny Dziecka to też święto Mamy bo wtedy, pięć lat temu stałaś się Mamą dla Kruszynki...Ewuniu, dzielna, piękna Mamo, całujemy Cię wszyscy, całą rodzinką naszą(uważaj, nas jest dużo...) Tort jest wspaniały, jak Ty zrobiłaś taki kształt?podziwiam...a Teściowi zrób też motylka:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i przesyłam moc buziaków a tort mnniammm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego dla dumnej Jubilatki i dumnej Mamusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właściwie nie dziwi mnie fakt, że tort, który przygotowałaś, to kolejne arcydzieło... :)
    Wszystkiego najlepszego dla córci! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze życzenia dla córci! I dla Ciebie również:). Czas szybko biegnie, dlatego trzeba cieszyć się każdą chwilą z dzieciakami:). Tort jest śliczny, i wyobrażam sobie jaki pyszny! Buziaki Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla Córci! Piękny miała tort.

    OdpowiedzUsuń
  19. Buziaków moc przesyłam :) Tort fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten czas zdecydowanie za szybko leci! Dużo zdrowia dla Oli, niech rośnie mądra :)
    a tort przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej ja również do życzeń choć troszkę spóźnionych się dołączam . duuużo zdrówka i uśmiechu na co dzień Oli życzę :-)
    Masz rację Ewo nam się wydaje że czas prawie w miejscu stoi i tylko coraz to starsze dzieci mam pokazują że jednak tak nie jest ;-)ale każdy czas ma w sobie coś z magii i ten kiedy była malutka jak kruszynka i ten dzisiejszy kiedy jest już wygadaną 5-latką ...
    pozdrawiam ciepło Was wszystkich :-)

    ach jeszcze miałam napisać że tort motylowy - no no no super na pewno był pyszny ....

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze raz buziaki dla mojej imienniczki 5-letniej :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...