środa, 11 stycznia 2012

KOLEJNY "BRATERSKI" ZESTAW

Kolejny - bo podobny zestaw pokazywałam na przykład tutaj, w wersji większej - tutaj, a z innego "budulca" tutaj. Braterski, bo dla dwóch  Braci - braci "M". Dwa urodzinowe dodatki do prezentów czyli "mikro-bukieciątka". Jak to bywa w rodzeństwach - zazwyczaj jedno chce mieć to, co ma drugie i na odwrót. Z tej przyczyny bukiety różnią się naprawdę bardzo niewiele. Oba są w niebieskiej krepinie i z czerwoną wstążką. I dla obu przygotowałam dedykacje (obowiązkowo z Zygzakiem!), które nadrukowałam na ozdobnych karteczkach "post - it".





Mam nadzieję, że słodkie dodatki ucieszą obu panów ;-)

Kolejne bukiety już zrobione - czekają na: akceptację / wysyłkę / dotarcie do adresata*. Może wreszcie wezmę się za mój wymyślony jeszcze przed świętami projekt. W planach również trochę papierków. 

Ech, żeby jeszcze doba się wydłużyła albo żeby nie być aż tak uzależnionym w pewnych sprawach od osób trzecich... I żeby Najwyższy nie śmiał się tak głośno z moich zamierzeń, gdy o nich mówię... no nic. Trzeba zakasać rękawy.


A! no i jeszcze się Wam pochwalę, co wczoraj do mnie przyfrunęło - zajrzyjcie do Asi z Kartkowego Zacisza, bo to ona jest autorką tego cudeńka. Moje zdjęcie nie jest w połowie tak dobre jak jej fotografie, dlatego odsyłam Was do źrodła - wszystkie szczegóły są tutaj :-)

Pozdrawiam :-)

------
*niepotrzebne skreślić

13 komentarzy:

  1. Bukieciki fajne, a scrap poprostu cudny!
    Taka łączka ukwiecona!
    Dziewczynki pewno szczęśliwe?!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne cukieraski!!
    buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bukieciatka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak dla chłopaków Zygzak obowiązkowy :) Na pewno będą zadowoleni bo bukieciki cudne, pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalenie chłopakowe bukieciki:))) ciepełko zasyłam dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słodkości :)
    A scrap - Ty wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukieciki świetne :-)
    A scrap no cóż po prostu bajeczny :-)
    masz piękną pamiątkę :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Panowie M.. napewno będą mega zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw rewelacyjny!
    A scrap cudnie kwiatowy! Po prostu słodki - a dziewczyny w kwiatach wyglądają rozkosznie!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też Zygzak na tapecie ;)
    A że przepraszam - jakie zamierzenia ?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie bukieciki.
    Scrap rewelacyjny, ale jakie wspaniałe modelki na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent dostałaś od Asi!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...