piątek, 13 stycznia 2012

TRZY MALEŃSTWA

Trzy maleńkie bukieciki z bardzo słodką zawartością. Dla dwóch Pań i jednego Pana. Zamówiła  Karolinka, pofrunęło, doleciało :-) 
Jakość zdjęć - hmmm, sami wiecie jakie jest światło, a te robiłam już przy sztucznym świetle, więc kolory nieco przekłamane.
Pierwszy kobiecy:





Drugi kobiecy:





Trzeci, męski, więc ozdób niewiele (ten pomarańczowy w rzeczywistości jest jaśniejszy, ma naprawdę fajny odcień):




Takie bukieciki to (moim zdaniem) bardzo sympatyczny dodatek do prezentu. Chyba każdy łasuch ucieszyłby się z takich "kwiatków" :-)

Z ogłoszeń: niebawem pojawi się na blogu coś nowego - coś, co robiłam po raz pierwszy (jest to projekt papierkowy). Pokażę, jak tylko dotrze do Adresatki :-) Będzie też nowość w "Pieluchowie". Będzie kilka karteczek. No i oczywiście bukiety, bukiety, słodkie bukiety - do znudzenia.

Bardzo mnie cieszy, że dołączacie do mojego słodkiego rocznicowego rozdawnictwa. Zapisy wciąż trwają i przypominam, że można wziąć udział na dwa sposoby, także poprzez stronę Zakątka na "fejsbuku". Po szczegóły wystarczy kliknąć w bannerek na pasku bocznym.
A poza tym walczę z własną demotywacją, próbuję uporządkować mikroświat wokół siebie, ogarniam domową czasoprzestrzeń... Pamiętacie? nazwałam się kiedyś "chaos manager'em". Nazwa jest w 100% adekwatna ;-)

U mnie dziś na przemian: to śnieżyło, to wychodziło słońce. Tylko wiatr jest niezmienny. Czego Wam życzyć na zaczynający się weekend? Może chwili oddechu z książką i kubkiem czekolady? Albo słońca w oknie i na spacerze? Lub miłego spotkania i dobrej rozmowy z kimś bliskim? Cokolwiek by nie było Tym Waszym życzeniem - żeby się Wam spełniły weekendowe plany.
Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. U Ciebie Kochana Ewo, zawsze tak słodko, kolorowo i nastrojowo, bo każdy z tych bukietów bieży z radością do adresata, z życzeniem, z miłością...

    Przytulam najcieplej Słodka Czarodziejko :)
    Szczęśliwego Nowego 2012 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności moje Kochane. Jeszcze lepiej wyglądają na żywo... A mnie aż skręca, bo są pod ręką, a ja nie mogę ich zjeść (zresztą nie odważyłabym się naruszyć ich piękności!)
    Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy zdjęcia przekłamane czy nie dla mnie Twoje bukiety są zawsze bardzo apetyczne i kolorowe. Miłego weekendu. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bukiety, zwłaszcza pierwszy! I drugi :) A sam dźwięk słów "kubek z czekoladą i książka" sprawia, że mi się buzia śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne śliczności u Ciebie Ewo...cudowne i słodki:))
    Cieplutko Cie pozdrawiam i ślę buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy sliczne malenstwa:))i jak apetycznie wygladaja:))
    Niecierpliwie czekam na kolejne Twoje pomysly:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziutko bardzo, ten złoty z różyczką na pierwszy kęs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe bukieciki ale granatowy to mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  9. Maleństwa są, jak zwykle, cudne! Ewuś, zdrowiej szybciutko i czekamy na te nowości :-))) Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro weekend zaczyna się tak słodko, to myślę, że będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś - Ty jak jakaś wróżka osładzasz ludziom zycie :) Już na sam widok tych bukiecików czuję przypływ endorfin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo urocze bukiety - na pewno się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i widzisz, jest! ale wydawało mi się, ze juz tak miałaś...co to się znów z tym bloggerem dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam te Twoje słodkie bukieciki i nabieram ochoty, żeby też spróbować... Tylko tak strasznie ciężki będzie mi NIE umieszczać kwiatów żywych ;) Mam nadzieję że uda mi się połączyć i jedno i drugie! Dzięki za inspiracje i zapraszam Cię na wymiankę http://prezentowisko.blogspot.com/2012/01/wymianka-z-sentencja-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym chciała wybrać najładniejszy to klapa....wszystkie są piękne :)Nie da się...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam :) cudowne te maleństwa :) Czarodziejka z Ciebie :)
    projekt - debiut papierowy - PEREŁKA :) Ale to już wiesz :) Dziękuję Ci że jestem jednym z pierwszych recenzentów Twoich prac :* Lofffam :*

    I trzymam kciuki za wszsytko :) A osobiście przytulam i wysyłam masę dobrych myśli. Ucałuj Laski :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ... A bukietami, to nieustannie się zachwycam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak oglądam Twoje słodkie bukiety, to znowu żałuję, że nie zamówiłam "czegoś" na dzień babci i dziadka :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...