wtorek, 3 stycznia 2012

OGNISTY

Bukiet z żelków na trzydzieste urodziny, koniecznie z ułożoną cyferką i w radosnych kolorach. Czy może być bardziej radosny kolor niż żółty, a do tego połączony z czerwienią?




Myślę, że bukiet wywołał pozytywne zaskoczenie u Obdarowanej. Ja dzięki niemu spotkałam się z koleżanką ze szkolnych lat, z którą nie widziałyśmy się hohoooo, a może i dłużej ;-) Monika, dziękuję!

Wczoraj "odrobiłam lekcje" i zajęłam się Waszymi blogami - uff, tylko 3 dni mnie nie było, a tyle się u Was działo! Pozytywnie oczywiście. Teraz już jestem na bieżąco, biegnę więc zająć się domowymi obowiązkami "chaos manager'a" ;-)
Pozdrawiam Was serdecznie!

16 komentarzy:

  1. Ewcia :) Twoje bukieciki jednakowo i niezmiennie śliczne , wywołują uśmiech na mej twarzy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! rzeczywiście OGNISTY! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm bardzo energetyczny no w końcu 30-tka taka jest ;-)
    Śliczny :-)zresztą ja uwielbiam wszystkie bukiety w Twoim wykonaniu ...
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkaśny bukiecik,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow....jaka słodka i energetyczna 30-tka :)
    I mi coraz bliżej do tej magicznej liczby :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuś, ja zamawiam taki na maja, ale z 40-chą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo energetyczny bukiet :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna trzydziestka:).
    Pozdrawiam! A to Twoje "chaos manager" za każdym razem powala mnie....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle pomysłowy prezent i super wykonanie:) wszystkiego dobrego w Nowym Roku:) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. 30tka wyszła super!
    jak Ty to robisz??
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. bukiet prawdziwie słodki i ta liczba taka okrąglutka, a na moim blogu różnie się dzieje i niektóre komentarze dają
    do myślenia.... buziaki kochana,dużo radości w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję - u Ciebie podejrzałam - odwzajemnię :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...