poniedziałek, 30 stycznia 2012

Z ODSETKAMI ZA ZWŁOKĘ

Prezent ode mnie i od Primulki z okazji urodzin Kasicy nie dotarł do niej na czas. Częściowo złożyły się na to okoliczności. Ale wreszcie jest u Adresatki, więc mogę Wam pokazać, co przygotowałam w porozumieniu z moją Psiapsiółą. A zatem - mały notesik (oczywiście zielony) na szyciowe zapiski:





Proszę łagodnie potraktować go w ocenie, bo to mój pierwszy notes w ogóle ;-) Papierki - Galeria Papieru. A maszyna do szycia oraz nożyce z naparstkiem pobrałam z genialnego bloga, niedawno odkrytego przeze mnie: Free Vintage Digital Stamps. 

Powstała też kartka:



A ponieważ Kasia lubi motyle - dostała najpiękniejszego, jakiego udało mi się kiedykolwiek złowić w obiektywie, tylko oprawę powierzyłyśmy z Psiapsiółą profesjonaliście:



Tytułowe odsetki za zwłokę to trochę drobiazgów przydasiowych, ale oczywiście - co? Nie zrobiłam zdjęcia :-)
Koniec końców zostałyśmy z Primulką określone przez Kasicę jako "wariatki", co niniejszym poczytujemy sobie za najwyższy komplement!

P.S. Sprawę mojej nowej zabawki czyli dziurkacza "5 w 1" objaśnię przy najbliższej okazji :-)

18 komentarzy:

  1. Ewuś, jak zwykle piękny prezent!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha - ja zrobiłam przydasiowe zdjęcie! I uprzejmie wszystkim donoszę, że karteczka i notesik wyglądają na żywo o wieeele lepiej i jak dla mnie są idealne! I była też czekolada ( i podkreślam BYŁA!) A co do wariatek- kto daje takie odjechane prezenty?! Przy czym jest to faktycznie jak najbardziej pozytywny wydźwięk :D* DZIĘKUJĘ Wam jeszcze raz serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten motyl, świetne zdjęcie :) Notesik bardzo ładny i wierzę, że w rzeczywstości piękniejszy (tak było z moją kartką od Ciebie, Świąteczną :) a kartka jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa, a zajmujesz się profesjonalnie fotografią?? to zdjęcie jest świetne.. jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu,jesteś wspaniała,tak jak Twoje prezenty i Twoje fotografie i wogóle!
    Psiapióła też oczywisćie!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny noteski! a motyl rewelacja!!! uzdolnione kobietki pod wieloma wzgledami :D
    pozdrawiam
    ps. slicznie dziekuje za kartke świateczna ;) dopiero do mnie dotarła :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe to Wasze knucie... :) Kartka superowa!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O Wy knujki jedne! Wspaniałe prezenty, i notes i karteczka w rewelacyjnych kolorach. Zdjęcie poprostu powaliło mnie na kolana. Też tak czasami mam, że uda się coś pięknego w obiektywie zamknąć, ale dopiero dobra oprawa wydobędzie to piękno w 100% Gratuluję pomysłu.
    Co do dziurkacz to tez jestem bardzo ciekawa szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyczarowałyście naprawdę wspaniałe prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Notes śliczny, nie powiedziałabym że to Twój pierwszy raz, pełna profeska

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pozytywny notesik, taki wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowo Ewuś:) Maszyna do szycia boska! :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Parę dni mnie tu nie było.. a u Ciebie wiele się dzieje! Takie odsetki że fiu fiu! Pozazdrościć :-) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. super prezenty :) notesik extra, a zdjęcie WOW :O genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. notesik wyszedł ci bardzo ładnie:) ode mnie też z odsetkami coś idzie do ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewa - this is wonderful! xo

    -pamela ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zieloności :)
    Uwielbiam Was Knujki! :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...