środa, 1 lutego 2012

5 W 1

Więcej niż "wash & go" :-) Moja nowa zabaweczka czyli dziurkacz 5 w 1. Co umie? Dziurkować brzegowo, narożnie, wyciąć ozdobny kwadrat, koło i owal. Jak już do mnie dotarł, to oczywiście trzeba było go przetestować. Skorzystałam z pomocy w postaci tego kursu i powstała karteczka w fioletach na kremowej bazie:



Moja pierwsza w takim kształcie. Po prostu musiałam spróbować :-) Papierki, które mi do tego posłużyły, to Papermania Capsule Collection.
A wracając do samego dziurkacza - tak wygląda:



Górna część łączy się z dolną za pomocą magnesów. W porównaniu z dziurkaczem 2,5 cm tak się prezentuje:




Maleństwo ;-)

U mnie słonko w okna zagląda, ale na dworze ziiiimnoooooo. Właśnie zrobiłam sobie czekoladę na gorąco (prawdziwą a nie z torebki). Zapraszam zatem na dużą porcję czekolady - do picia i do gryzienia (te kosteczki mają smak imbiru a środku kryją mikro-ciasteczka). Częstujcie się :-)


Pozdrawiam Was ciepło w te mroźne dni.

20 komentarzy:

  1. Ewuś:) Nie znam się na scrapowaniu ale myślę, że z pomocą takiego dziurkacza stworzysz jeszcze nie jedno cudo:) Działaj kobieto - boś zdolna niesłychanie:)
    P.S. Dziękuję Ci bardzo za dzisiejsze życzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. oszz kurde ale zabaweczka :D gdzie ją nabyłaś? Kartka wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja kosteczke poprosze, a co tam :)
    Ale masz dziurkacz! Jeszcze takiego nie widzialam ;) ale cudo! Kartka jest bardzo ladna :)
    A ten maly dziurkacz to jest super jako srodki do kwiatow, gdzie go znalazlas? :) Milego dnia, Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. No, ja właśnie po obiedzie więc ta czekolada, to akurat... :)
    Zazdroszczę.. naprawdę szczerze zazdroszczę tego sprzętu....

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam , mniam pychota :) A dziurkacz istne cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprytny sprzęcik! A takich gadzetów nigdy nie za mało..

    OdpowiedzUsuń
  7. niezła zabaweczka-masz co robić!!!czekamy ne dalsze piekne efekty.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, a dziurkacz, pomijając jego funkcjonalność, też jest ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły sprzęt ... na pewno się przyda :-) Czekamy na piękne efekty ... Smacznego!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ten dziurkacz to nadal czarna magia :) A kartka wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. sprzęt zakupiony to teraz czekamy na więcej kartek :) bo ta jedna ślicznie Ci wyszła :) a na czekoladę mam chęć :) oj mam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka Ewciu jest prześliczna! A ten dziurkacz to wyższa szkoła jazdy.....
    Dzięki za czekoladę, chętnie się poczęstuję, bom zmarznięta! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to się będzie teraz działo! Kartka jest śliczna, a słodkości...chyba zaraz wyliżę monitor ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak to jakie odsetki? do tej brochy, którą dawno temu wygrałaś u mnie na blogu,a ja wredna jej nie wysłałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny dziurkacz widać że daje dużo możliwości twórczych :-)
    a czekolada hmm........ oczywiście że się skuszę ;-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś, duet: twoje cudowne rączki i ten dziurkacz sprawiają, że powstają piękne kartki!:) Piekna!:)Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. To teraz będziesz szaleć z tym sprzętem :)
    Kartka świetna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, ach....Ty wiesz!
    Karteczka cudna....i porywam łyk czekolady i tego wafelka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To trafiłaś!Jak ja kupiłam nożyczki 3 w 1 dekoracyjne, to musiałam reklamować.Dziękuję Kochana i życzę miluniego dnia!papa

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka super :) przy pomocy tego dziurkacza na pewno zrobisz jeszcze mnóstwo pięknych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...