poniedziałek, 13 lutego 2012

TROCHĘ STATYSTYKI...

285 postów.
Ponad 70 000 wejść na stronę.
Prawie 4700 komentarzy.
Ponad 200 Obserwatorów.
Niezliczone dowody sympatii. 
Niemierzalna radość z poznawania Kreatywnych Osób.
Nieopisana satysfakcja z tworzenia.
To właśnie roczny bilans mojego Zakątka Dzieciątek. 
Dokładnie pamiętam moment, kiedy usiadłam zdecydowana, by stworzyć swoje miejsce w sieci. I nawet w najśmielszych marzeniach nie wyobrażałam sobie, że tyle mi się uda osiągnąć w ciągu roku. Za to ogromne i serdeczne DZIĘKUJĘ!!


A teraz wyniki rocznicowego candy. Wypisałam karteczki, pocięłam i rozsypałam na ogromnej biedronce.



Małgosia wylosowała zwyciężczynię, a jest nią:




która na dodatek ma dzisiaj urodziny :-) GRATULACJE! Proszę o kontakt mailowy :-)

Wszystkim, którzy się bawili, dziękuję serdecznie za liczny udział. Zapewniam, że to nie ostatnia taka zabawa w Zakątku!

Wyniki drugiej części candy czyli rozdawnictwa na facebook'u będą podane około południa tamże :-)

Pozdrawiam Was jak najserdeczniej i najcieplej. Zaczynam kolejny rok blogowania - oby był przynajmniej tak wspaniały, jak ten pierwszy.
:-)

36 komentarzy:

  1. To to Gratulacje dla Zwyciężczyni i sto lat przy okazji :)
    A Tobie Ewuś - dziękuję za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Zwyciężczyni :) i dla Ciebie, za tak owocny rok :)
    I dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Szczęściary i życzenia urodzinowe :)
    A Tobie dziękuję za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. I się znowu nie udało, ale to nic :) Masz niezłe wyniki jak na rok działalności....

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściary a Tobie dziękuję za zabawę :-)
    No i wszystkiego najlepszego na kolejne latka blogowania :-)
    Buziaki Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Zwyciężczyni i sto lat życzę... i bardzo dziękuję za zabawę :-) Ewuś, Tobie kolejnych udanych lat blogowej działalności ... i oby były jeszcze lepsze niż ten miniony rok :-))) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. czeka się zawsze na te wyniki, czeka... a tu papierki, biedronka, pyk i już.... ech.... :)
    Gratuluję zwyciężczyni!
    Wszystkiego dobrego Jej i Tobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Noooo gratuluję kochanej Agus :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję Agusi i ślę najlepsze życzenia :)
    piękne statystyki :) życzę równie owocnego roku :) ja tu zawsze będę zaglądać bo na prawdę warto! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i co? No i kiszka ;) Żartuję oczywiście i szczerze gratuluję zwyciężczyni :) :* Pozdrawiam ciepło Ewuniu i buziaki posyłam za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. będę próbowac dalej!
    najlepsze rocznicowe życzenia przesyłam , razem z gratulacjami i zyczeniami urodzinowymi dla Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni i wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)
    Tobie Ewo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O matulu kochana... nie dość, że wygrane cukierasy to jeszcze tyle życzeń wspaniałych! Bardzo, bardzo mocno wszystkim dziękuję, Tobie Ewuś również i dla Małgosi za szczęśliwą dla mnie łapkę:)) Wszystkim slę buziaki!!! Kurczaczki... ale ja szczęśliwa jestem dzisiaj:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwyciężczyni gratuluję i składam serdeczne życzenie :) Tobie Ewuś dziękuję za zabawę i za to ,że jesteś w tym blogowym świecie i mogę podziwiać Twoje prace kiedy tylko mam ochotę :D Życzę jeszcze wielu tak owocnych lat !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne statystyki, bo do Ciebie zawsze się miło zagląda! Gratulacje i najlepsze życzenia dla wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne statystyki, bo do Ciebie zawsze się miło zagląda! Gratulacje i najlepsze życzenia dla wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz statystyki!!! ale tworzysz obłędne rzeczy, więc się nie dziwię :)
    buźki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsze życzenia dla Ciebie i Twojego bloga, rośnijcie w siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla zwyciężczyni i najlepsze życzenie!
    A Tobie Ewuś dzięki za zabawę i samych radosnych, pełnych wspaniałych pomysłów dni! Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zabawę. Niech kolejny rok będzie tak samo twórczy :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozwoliłam sobie zajrzeć dziś do Ciebie raz jeszcze i podziękować wszystkim za życzenia urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, urodzinowe, blogowe sto lat!
    Niech kreatywność ciągle wzrasta (choć nie wiem, czy Ty możesz być jeszcze bardziej kreatywna :))) Jak dla mnie, Zakątek Dzieciątek to BLOG ROKU. Serio! Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Droga Ewo, najserdeczniejsze blogowe życzenia z okazji ROCZKU:) Życzę dalszych sukcesów i przede wszystkim radości z tworzenia tych wspaniałości:) Niech wena będzie z Tobą!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewuś - co tam statystyki! Najważniejsze, że po prostu jesteś:) Że tworzysz, że sprawiasz radość, że zawsze pamiętasz... aby do nas zajrzeć!
    Dzięki za to!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bądź z nami dłuugo!!!Roczek to za mało;-)
    Gratuluję wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie wspaniałych statystyk, które mnie wogóle jakoś nie dziwią :D*

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję pięknych statystyk i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serdecznie gratuluje rocznicy i przesylam moc serdecznych zyczen na te szczegolna okazje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. imponująca statystyka Ewcia:):):)
    Dziękuję bardzo za zabawę a wylosowanej szczerze gratuluję:):):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za zabawę:)
    Gratulacje dla Szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję zwyciężczyni i Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie.
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...