wtorek, 14 lutego 2012

Z PEWNĄ TAKĄ NIEŚMIAŁOŚCIĄ...

...przedstawiam Wam wynik wyzwania, jakie ostatnio podjęłam. Zainspirowała mnie Jola_zola swoją pracą. Od momentu, gdy zobaczyłam u Joli ten segregator, to w głowie mi się kołatało, by stworzyć taki przydaś do ogarniania papierków (zamówień, projektów). Dla kogo? Dla Kobietki, z którą lubię się pośmiać, pogadać o tym i owym, ponarzekać czasami. Mimo, że nie spotkałyśmy się w tak zwanym realu, to otrzymuję od niej wiele dobrego. Pretekst nasunął się sam - Kasica miała wczoraj imieniny. Takiej "spinki" to dawno nie miałam. Wszystko powstało w ciągu jednego długiego wieczora i jednego przedpołudnia, zdjęcia robione w biegu, całość szybko pakowana i wysyłana. 
Zimno na dworze, szaro i buro - może dlatego ten segregator jest taki wiosenny:





Trochę szczegółów - ręczne szycie:



Manekin na perłowym papierze:



Obrazek z manekinem pochodzi z The Background Fairy.

Fragment środka - żeby było wiadomo do kogo należy segregator:



I fragment tyłu - żeby było wiadomo, kto go popełnił :-)



Nie uchroniłam się od kilku akcji ratunkowych, ale mam nadzieję, że nie jest to zbyt widoczne... 
Do kompletu powstała bardzo wiosenna karteczka:



Papier w motylki zarówno na segregatorze, jak i na kartce, dostałam od Peninii, motyle od Alexandry, a różyczki od Kuby.


Dzisiaj Walentynki, ale w sobotę mamy z moim Lubym ważniejsze święto - kolejną rocznicę wspólnego bycia. Planujemy wybrać się na "randkę", bez dzieci :-) A serduszkowo zrobi się u mnie w okolicach urodzin mojej Młodszej - panienka zażyczyła sobie tort w kształcie serca, więc rodzaj ozdób na stole i kolorystykę mam określone "odgórnie" ;-)


Bardzo Wam dziękuję za wszystkie życzenia z okazji roku blogowania. Niektóre z Was pociągnęły za bardzo wrażliwe struny we mnie...
Wszystkim, tym obchodzącym Walentynki i tym, którzy ich nie obchodzą, życzę dużo miłości - na co dzień, nie tylko od święta :-)

24 komentarze:

  1. Prześliczny segregator :) Zakochałam się!!

    OdpowiedzUsuń
  2. segregator super! karteczka również :) wszystko takie wiosenne :) więc tym bardziej mi się podoba bo mam dość zimy :) dużo miłości życzę na co dzień i od święta :) pozdrawiam, wiktoria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolcia w kwestii scrapów jest dobrą inspiracją!
    Ale Ewuniu,Ty sama radzisz sobie doskonale!Coraz większą uwagę zwracam na Twoje scrapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Choć lubię zimę i wcale nie marzę o wiośnie, ten segregator baaardzo mi sie podoba. I pomyśleć, że dopiero niedawno zaczynałaś scrapowanie! Masz talent w łapskach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no cudeńko Ci wyszło takie wiosenne pełne optymizmu :-)
    Wiosna, wiosna ach to ty ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. o! kochana, widzę, ze luty to wasz miesiąc!! tyle okazji do świętowania...najlepsze życzenia walentynkowo- rocznicowo- urodzinowe.
    A Twój segregator jest świetny- podziwiam wszystkie detale. Buziolki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Segregator jest prześliczny!!! Miłego świętowania ... i kolejnych rocznic :-) Ściskam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny segregator - naprawdę zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny segregator i śliczna kartka :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy, miłego randkowania :) Ciekawe, które z Was pierwsze zapyta ciekawe jak tam dzieci? ;) hi hi

    OdpowiedzUsuń
  11. miło mi bardzo Ewcia, że moje prace wywołują w Twojej głowie zamęt do tego stopnia(hihihihhih...)
    :):):)
    To najlepszy komplement i wyróżnienie za razem:)
    No muszę powiedzieć że świetnie ozdobiłaś ten segregator, wiosenka w pełni i rozmiar XXXL, szczerze podziwiam:):):)
    Podobnie z karteczką, jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam nie widzę powodów do nieśmiałości!!! Odwaliłaś kawał pięknej roboty, a moje wykroje już zmieniły segregator :D WIELKIE DZIĘKI !
    Aha, czekolady oczywiście już nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana jestem pod ogromnyn wrazeniem:))Przesliczny segregator i cudna kartka:))Udanego dnia ci zycze i wiele milosci kazdego dnia:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie.. kolorowo.. optymistycznie! jakby już była wiosna :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna,wiosna...poczułam się wiosennie. Śliczny segregator i kartkę popełniłaś:)
    Kwiatuszki na kartce kojarzą mi się z kaczeńcami na zielonej łące.
    Pozdrawiam i życzę wielu, wielu małżeńskich, wspólnych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny, wiosenny segregator:). I karteczka energetyczna...., widać, jak pełna jesteś pomysłów i radości!
    Ewuś, najlepsze życzenia dla Ciebie i Małżonka:). Abyście we wzajemnej miłości obchodzili jeszcze wiele kolejnych, rocznicowych randek!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności piękności! I ja tam nieśmiałości nie widzę! Chwalić się trzeba :)

    To co? Gosia zepsuła szyki :P Zamiast biedronki - serce :) Ach jestem ciekawa :) Na pewno będzie pięknie super pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu, segregator - bomba!!! podziwiam za taką wytrwałość i spinanie ;) nie widać żadnych pomyłek ;) śliczny, radosny i bardzo wiosenny :D
    życzę bardzo udanej randki i lekkiej ręki przy torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo energetyzujący segregator i wesolutki taki :) Podziwiam, wszak to ogrom pracy i w tak krótkim czasie...
    Cudownego dnia rocznicowego i kolejnych równie pięknych dla Was :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana cudny prezent stworzyłaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się dołączam do achów i ochów.. Fantastyczny segregator!!
    Ja marzę o czymś takim na papiery... czymś, co uchroni mnie od wiecznego szperania.. jakieś pomysły? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniały segregator, chciałabym taki mieć :) Może kiedyś zgłoszę do Ciebie po podobny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...