środa, 29 lutego 2012

NIEBIEŚCIUTKI

Bukiet lubisiowo-biszkoptowy to świetny prezent dla roczniaka - ten powstał dla Emilka, który będzie obchodził pierwsze urodzinki. Jest jak w tytule: niebieściutki. I radosny taki :-)





Ostatnio nie zamęczam Was swoim gadulstwem, co pewnie przyjmujecie z ulgą ;-) Jeszcze tylko garść ogłoszeń. W najbliższym czasie zasypię Was czekoladownikami - jeden obfotografowany już czeka na odbiór, dwa kolejne - na zrobienie a potem na sesję zdjęciową. Będą zakładki, a przy ich okazji trochę przechwalania ;-) Kartki wielkanocne też się pojawią. Będzie wreszcie całkiem nowy projekt - potraktowany "po męsku" ;-)

Zatem już teraz zapraszam Was w gościnne Zakątkowe progi. I pozdrawiam wiosennie! Słońce za oknem, plus na termometrze, ptaszki śpiewają... "wiosna, panie sierżancie!" :-)

18 komentarzy:

  1. Ech... Ty to umiesz nas przetrzymać... Z niecierpliwością czekam na te nowe projekty :)
    A bukiecik... no słodki. Chłopaszek się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny i w moim ulubionym kolorze. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, niebieściutki i apetyczny!
    Lubię biszkopty :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale milutki :)
    Zapraszam do mnie na konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadloby sie takie jedno ciacho z niego... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje kolorki w apetycznym wydaniu :-) a to mały szczęściarz je dostanie.. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny bukiecik:))
    Czekam na kolejne Twoje tworki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki śliczny! I ten dodatek szyfonu...Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powtarzam się, ale cóż innego można powiedzieć ... śliczny!!! Taki niebiański :-))) No i oczywiście z niecierpliwością czekam na te nowości :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacierajcie łapki na nowości! tyle Wam powiem :)

    A przez Ciebie Słonko to ja - utyję.....co ja poradzę ze mam ślinotok, a dopiero co zjadłam obiadek :)
    Oj oj :) Pogadamy my sobie inaczej :P
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. No popatrz - nie pomyślałam, że tak można ugryźć temat dla takiego malucha! Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chcę mieć roczek !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mojego 3,5 latka też byłby w sam raz :) Jak pewnie większość Twoich bukietów - oczywiście pomijam te z mocniejszymi dodatkami ;) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam! Bukiet ma wszystko co małe Tygryski lubią najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kopalnio różności!!!Superaśne, pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  16. Niebieściutkie niebo - tak blisko na wyciągnięcie ręki i do tego słodkie - ten bukiecik powinien się nazywać " kawałek nieba " :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...