poniedziałek, 27 lutego 2012

SŁODKIE BUKIECIARSTWO NA POCZĄTEK TYGODNIA

Czyli co można było wygrać w Zakątku poprzez "fejsbuka" :-) 
Zwyciężyła pani Barbara, która wśród swoich ulubionych kolorów wymieniła fiolet - stąd taka oprawa bukietu. Tym razem postawiłam na dość ciemny jego odcień, ale żeby nie było ponuro dodałam soczystą limonkową zieleń. A słodycze? Takie, które pozwolą zrobić sobie przerwę w ciągu dnia ;-)





I jeszcze coś, co obiecałam pokazać - czyli tort dla mojej (już) Trzylatki: 



Gosia zażyczyła sobie tort w kształcie serca - oj, bardzo mi się nie chciał ten tort "torcić" i rzuciłabym to w... (aaaa nie powiem w co), gdyby nie to, że obiecałam. Obiecałam i z obietnicy się wywiązałam - mimo niesprzyjających warunków oraz świadomości, że najprawdopodobniej Solenizantka tortu nie tknie... Ponieważ Gosia z ciast zjada jedynie suche (biszkopty, maślane itp.) oraz sernik - to po zdmuchnięciu świeczki trójeczki, odmówiła skosztowania tortu. No cóż. I tak bywa ;-)


Jutro drugi bukiet "rozdawajkowy", potem będzie kolejny (lubisiowo-biszkoptowy), a później to znowu Was papierkami zasypię...

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i ściskam poniedziałkowo.

18 komentarzy:

  1. Ewuniu, przede wszystkim całuski od e-cioci dla ślicznej jubilatki,to my mamy córcie w tym samym wieku,jakoś mi ten fakt umknął.
    w kwestii "kurzej" spódnicę nabyłam z H&M, a spodniew Zarze,choć myślę że ten deseń będzie teraz w wielu sklepach popularny :)
    buziaki i aby do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego dla małej Jubilatki!:) Tort śliczny i pewnie wiele pracy Cię Ewuś kosztował, ale czego się nie robi dla tych naszych dzieciaków:)? Bukiet świetnie skomponowany a to co w środku iście smakowite!:) Pozdrawiam Cię serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki bukiet, torcik również, ale najbardziej to jubilatka!!! Wszystkiego naj!!!! Samych słonecznych dni dla córci!

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak tu się nie zachwycać? No jak?
    Bukiet wspaniały!
    A torcik, Ty i Gosia.....ach już wszystko Ci powiedziałam wczoraj :*

    PS. Podoba mi się i to bardzo połączenie tego fioletu z limonką....to jak jagody z miętą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo Ci się torcik udał :D Wszystkiego najlepszego dla Córuni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam rączki, ale czasu brak i jedna para to za mało! Obiecuję jednak, że jak powstaną nowe karteczki to się pochwalę

    OdpowiedzUsuń
  7. A tort w postaci sernika na zimno by zjadła? :)
    Pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny bukiecik i super torcik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukiecik cudowny! Torcik słodziutki! Wszystkiego co najlepsze dla małej Gosi (imienniczki zresztą) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bukiet śliczny, a tort apetyczny :-)
    O rany ... ale się zrymowało :-) Jeszcze raz tysiąc uścisków dla Gosi!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uściski i buziaki dla córci! Torcik śliczny (mnie czeka w tym tygodniu też nie lada takie wyzwanie:).
    A bukiecik świetny!
    Buziaki Ewciu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie trzylatki rządzą się swoimi prawami :)
    !00 lat dla Córci!
    A mama z obowiązku tortowego wywiązała się na medal!
    Bukiecik....mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny słdziutki bukiecik mniam mniam, i ten torcik - same pyszności aż ślinka leci. wszystkiego dobrego dla Malutkiej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. heheh... trzeba jej było ściągnąć wszystkie kremy :)
    Fajowy torcik, bukiecik cudny (nie myślałam że taki fiolet z taką czerwienią mogą TAK współgrać :) )

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie dziecko-ewenement! Żeby tak moje nie chciały słodkiego... Pomarzyć zawsze można ;)
    Bukiecik extra, a taki torcik to sama bym chciała dostać i NA PEWNO bym spróbowała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 lat dla trzy latki :) Torcik śliczniutki az się prosi o skosztowanie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...