wtorek, 21 lutego 2012

CZEKOLADOWY CZEKOLADOWNIK

Kompromis między papierkami a słodyczami (swoista hybryda) i na dodatek nieco słodyczy zamiast śledzika w ostatki :-) Tak jak w przypadku poprzednich kartek z czekoladą posiłkowałam się tym kursem.
Jak do tej pory wszystkie "czekoladowniki", które zrobiłam, zamawiała moja szwagierka - tym razem był to prezent dla jej taty. Wiem, że Adresat uwielbia motocross, dlatego poszukiwałam grafiki choć odrobinę nawiązującej do tej pasji. Znalazłam ją na stronie The Graphic Fairy. Efekt przedstawiał się następująco:





Czekoladownik jest czekoladowy na wskroś: baza w kolorze brązowym plus papiery Scrap Pasji "Nadziewana Czekolada". Mojej szwagierce bardzo się podobało. Mam nadzieję, że jej tacie również.

Muszę Wam powiedzieć, że powstały cztery kolejne słodkie bukiety, ale ujawnię je dopiero, gdy dotrą na miejsce. No i będą kolejne kartki. Dzisiaj jedynie malutki zwiastun:


Miłego dnia!

23 komentarze:

  1. bajerancki :) a ten motorek wypas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekoladownik świetny!
    Muszę też spróbować jakiś zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. czekoladownik jest super! bardzo rzecz ładna i niebanalna

    OdpowiedzUsuń
  4. Motocrossowy na wskroś :D
    i czekoladowy na wskroś.... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czekoladownik bomba :> super pomysł :) zwiastuny ciekawe, czekam na całość :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebanalny i oryginalny czekoladownik! Mmmmmm pycha, zamówię sobie u Ciebie podobny na urodziny mojego K.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieprzestajesz mnie zadziwiać, opakowanie czekolady wyśmienite

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja bym się nie obraziła na czekoladkę w takim wydaniu :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności same!!!Zwiastuny pociągające, czekam na całą odsłonę.pa

    OdpowiedzUsuń
  10. czekoladowniki Twoje zawsze mnie powalały, ale ten juz całkowicie mnie obezwładnił!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Potrafisz chyba znaleźć odpowiednią grafikę na każdą okazję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny czekoladownik:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet czekoladę tak elegancko podać... super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne opakowanie na odrobinkę łakoci :)
    Na wskroś czekoladowe cacuszko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. okrutnie mi się podoba Twój czekoladnik:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekoladownik jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1000%czekolady w czekoladzie! Boski:).
    A zwiastuny wyglądają bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Grafika jest świetna i kompozycja i kolory, który tata nie byłby zadowlony ....

    OdpowiedzUsuń
  19. No ładne mam tyły, ładne :)
    Samo opakowanie czekoladki wygląda jak czekoladka :) Mniam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...