poniedziałek, 6 lutego 2012

ROZŚWIETLONA KARTKA I COŚ DLA WAS

Witajcie w nowym tygodniu :-)
Jakiś czas temu moja Psiapsióła zamówiła u mnie kartkę dla kogoś ważnego w jej życiu. Kartka miała byś w brązach i z określoną, szczególną dedykacją. Miało być też zdjęcie mojej Psiapsióły - w środku. Myślę, że nie będę się rozpisywać - po prostu Wam pokażę efekt mojej pracy:







Mam nadzieję, że Osoba, do której była adresowana kartka, ucieszyła się z takiego dowodu pamięci.

Papiery których tu użyłam to Papermania Chatsworth Vintage Collection i właśnie z nich wycięłam żyrandol. Dodałam troszkę brokatu, by go dodatkowo "rozświetlić", a napis nadrukowałam na papierze Tajemniczy Ogród z Galerii Papieru. Jeśli podoba się Wam ta dedykacja, możecie ją sobie pobrać w postaci digi-stempelka. Warunek jest jeden - podajecie źródło jego pochodzenia :-)




Życzę Wam miłego dnia, pozdrawiam ciepło i pędzę nadrabiać zaległości po weekendzie :-)

25 komentarzy:

  1. Pyszna,... wygląda jak pudełeczko czekoladek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka, piękna sentencja i twój podarunek dla nas - dziękujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, Ewciu podziwiam! I dzięki za stempelek, może kiedyś się przyda! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka!
    I stempelek fajowy- dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kartka...i piękne słowa:)
    Pozdrawiam serdecznie,miłego dnia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!!! Na pewno zachwyci obdarowaną osobę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bardzo elegancka kartka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana...kartka jest PIĘKNA...Ewuniu, widać Twoją wrażliwość i ciepełko w tej karteczce...z pewnością przyniesie komuś uśmiech...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dawno mnie nie było.
    Ewciu karteczka jest wspaniała. Osoba do której trafi na pewno będzie zadowolona.

    Pozdrawiam gorąco Agata

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka cudna ...Ja myślę że osoba obdarowana była zachwycona :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Nastrojowy wytworek, bez obaw- na pewno się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, karteczka jest totalnie, absolutnie PIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewcia, ta karteczka jest przepiękna:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu piękną karteczka, na pewno obdarowanej osobie się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowa, śliczna i pięknie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewciu, kartka jest naprawdę PIĘKNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały napis i do tego pomysł z żyrandolem świetny! No i kartka w pięknych odcieniach brązu-wspaniała.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna po prostu piękna!!! pozdrawiam Gonia

    OdpowiedzUsuń
  19. pobralam i na razie tak o wpisałam a jak coś będzie zrobione z nim to będę podawać wtedy tez źródło.
    http://mariolka1986.blogspot.com/2012/02/zabawa.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, słó mi brak. Jest zwyczajnie piękna!
    Motyw światła - idealnie wkomponowany w słowie i obrazie.
    Czekam z niecirepliwością na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna, subtelna kartka. Piękna!
    Ewuniu, zapraszam na cukierasy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...