poniedziałek, 20 lutego 2012

PROMIENNY

Ostatnio zamęczałam Was papierkami i może to być już trochę dla Was nudne ;-) Dlatego z przyjemnością wróciłam do słodyczowego bukieciarstwa i dzisiaj pokażę efekt tego powrotu. A w menu  słodki bukiet żelkowy - dla dziewczyny przekraczającej "magiczny" próg czyli osiemnastkę. Tym razem cyferkę zrobiłam troszkę inaczej niż wcześniejsze bukiety tego typu - inne żelki, więc inny sposób. Kolory są bardzo wiosenne i optymistyczne. Zdecydowanie przeważają żółcie, stąd dla równowagi trochę ciemnoniebieskich kropek i wstążka w kolorze granatowym.





Liczę, że bukiecik będzie pozytywnym zaskoczeniem :-)

Bardzo dziękuję w imieniu swoim i mojego T. za wszystkie życzenia :-) I nie ukrywam, że szalenie miło czytało mi się te wszystkie dobre słowa na temat mojej kartki. Brzmi to jak frazes, ale komentarze dają niesamowitego kopa motywacyjnego, o czym wie każdy, kto prowadzi bloga. Wiemy dzięki temu, że nie trafiamy w próżnię. Zatem dziękuję i proszę o jeszcze :-)

Z ogłoszeń - kartek wciąż przybywa, bo w moim otoczeniu niebawem dwa roczki, urodziny mojej drugiej córci, jubileuszowe urodziny teścia. No i nadciągają kolejne święta. Ale bukiety też będą, może jakaś pampersowa nowość się pojawi... zaglądajcie!

Przesyłam Wam słonko, bo u mnie dzisiaj pięknie świeci. Miłego skoku w nowy tydzień :)

22 komentarze:

  1. Od razu mi się cieplej zrobiło!!! Świetny bukiecik, sama bym taki chciała dostać :D
    Buziaki ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziutki i śliczny jak zawsze :) na pewno bd pozytywnym zaskoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu zawstydzasz mnie. Zawsze zostawisz ślad po sobie na moim blogu. Wiesz o czym piszę... A ja? Musisz być wyrozumiała, ja za Tobą nie nadążam :)
    A bukiecik świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiet śliczny i smakowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj stęskniłam się za Twoimi bukietami!! Wreszcie jakaś słodycz:)
    Cudny jest, kolorki baaardzo optymistyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żelki to nie moja bajka, ale bukiet wygląda uroczo. Pozdrawiam i słonka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super żujkowy bukiet, moja babcia mówi na nie ciągutki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale smakowity żelkowy bukiecik :) w sam raz na osiemnastkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie nudna Ewcia :) U Ciebie nigdy nie jest nudno!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no zjadło by się ten bukiecik:)
    A jeżeli chodzi o komentarze to podzielam Twoje zdanie. Miłego tygodnia. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze piękny i smakowity - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie zamęczasz nas niczym Ewuś:P:)
    tylko patrząc na Twoje bukietowe poczynania aż ślinka cieknie - uwielbiam żelki!!!!:) moja Zochna też:)
    pyszny bukiet

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa eksplozja! Tyle słodkości (mniam) i tak pyszne kolory :) Super bukiet!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiecik cudny!!! Kolorki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności!
    Oj Ewuniu....A ja mam nadzieję że w tym natłoku znajdziesz czas i dasz się skusić na wymiankę ze mną.Bo ja dwa komunijne bukieciki będę potrzebować :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny słoneczny bukiecik:)
    Och już zapachniało wiosną:))

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję pięknie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. To wszystko dodaje mi twórczych skrzydeł:)

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewka uwielbiam Twoje bukiety !!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki sloneczny bukiecik:))i jeszcze te motylki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach mieć znowu 18 lat i dostać taki bukiecior :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...