sobota, 25 lutego 2012

KOPERTÓWKA Z WKŁADKĄ

Kopertówki kusiły mnie od jakiegoś czasu, bo to bardzo efektowna forma kartek. Ale ja ostatnio "siedzę" w czekoladownikach - no i naszła mnie chęć połączenia tych dwóch rzeczy. Nie posiłkowałam się żadnym kursem, nie ustrzegłam się kilku błędów - ale przecież na błędach najlepiej się człowiek uczy. Wiem, że następne takie "hybrydy" na pewno się pojawią i z pewnością będą lepiej dopracowane. Jednak to, co stworzyłam bardzo mi się podoba i jak na pierwszy raz wyszło naprawdę nieźle. Zdjęć będzie dużo, więc proszę się uzbroić w cierpliwość ;-)








Ciekawa jestem, co myślicie na temat takiego opakowania dla zwykłej czekoladowej tabliczki. Koniecznie mi o tym napiszcie :-)

Powiem Wam też, że wczoraj w bardzo miłym towarzystwie powstały moje pierwsze kartki wielkanocne - ale to temat na kiedy indziej.

A tymczasem ciepło pozdrawiam moich Zakątkowych Gości i zmykam do kuchni. Moja młodsza córcia ma dzisiaj urodziny i muszę przygotować wszystko na jutrzejsze spotkanie z rodzinką :-)

24 komentarze:

  1. jak to co myślimy? jest super!!! ta koroneczka, kwiatki i wogóle.Świetna sprawa♥

    OdpowiedzUsuń
  2. no szacun, nigdy bym tak równiutko nie zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho-ho-ho! Ależ się dziewczyno wspaniale rozwijasz w tym kierunku - fajny pomysł :) No i wykonanie - mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już się powtórzę, czekoladnik jest bardzo fajnym pomysłem. ze zwykłej czekolady dzięki takiej kopertówce można zrobić elegancki prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie opakowanie na czekoladę jest fantastyczne. Bardzo ciekawy pomysł i śliczne wykonanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł :-) poprosze bo aż ślinka cieknie ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł świetny :) czekolada zapakowana w takie cudo musi jeszcze lepiej smakować :) oby jak najwięcej takich "hybryd" stworzyły twoje dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu jak zwykle wspaniały pomysł i wykonanie nie gorsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo nieee żadna tabliczka czekolady nie jest zwykła ;)
    Wszystkiego najlepszego dla córci :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urodzinowe serdeczności dla Córci :)
    A kopertówka na czekoladę jest super pomysłem! Śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewo super pomysł! Rewelacja.
    Piękne wykonanie:))

    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz z serca dziękuję za odwiedziny i miłe słowa na blogu.To dodaje twórczych skrzydeł:) Uściski*

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tysiąc buziaków dla Córci :)
    A tak opakowaną czekoladkę chyba każdy by chciał!Ewuniu cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego naj,naj, najlepszego dla Córeczki :D . Opakowanie czekoladki wyjątkowo urocze .

    OdpowiedzUsuń
  14. Mysle, ze to super pomysl!:)
    Wszystkiego najlepszego dla mlodej solenizantki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuś, jest świetna. Bardzo oryginalny pomysł na drobny upominek.
    A dla Twojej małej królewny najlepsze życzenia - duuużo uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój Ty Mistrzu w każdej dziedzinie :*

    PS. Zrób zdjęcie w wiadomym momencie :) ciekawa jestem reakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę.. podziwiam za wytrwałość w dążeniu do realizacji swoich pomysłów... Pomyślałam-zrobiłam... Gratulacje ogromne!
    A czekoladownik jest po prostu przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uważam, że pomysł jest świetny ... a wykonanie też cudne :-) Krótko - śliczne i już :-) Dla Gosi tysiące uścisków i całusów!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuś, jak dla mnie pomysł, by w taką kopertówkę ubrać tabliczkę czekolady jest znakomity! Podoba mi się zetaswienie kolorów i detali !:)Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...