sobota, 11 lutego 2012

WYZWANIOWO

Wyzwaniowo u mnie ostatnio - sama sobie te wyzwania stwarzam oraz podejmuję zadane przez innych. Ale to dobrze - dostałam kopa motywacyjnego i świetnie się z tym czuję :-)

Pierwszą kartkę, którą Wam pokażę, robiłam według mapki clean & simple stamping. Niewiele na niej ozdób. Bazą jest prążkowany biały papier, fragment koła wycięłam dziurkaczem 5 w 1 z papieru Tajemniczy Ogród (Galeria Papieru), do tego tarcza zegara z arkusza Scrap Pasji oraz dwa motyle z naklejonymi gwiazdkami (błyskotki od Alexandry). Rogi wycięte są tym samym dziurkaczem co wycinek koła. I tak to wygląda:




A ponieważ na kartce jest tarcza zegara - wpasowuje się tym samym w wyzwanie ogłoszone przez scrapki.pl wyzwaniowo: "Czas".

Druga karteczka bardziej w stylu retro. 
Od momentu, kiedy zobaczyłam tą fotografię na blogu Free Vintage Digital Stamps, wiedziałam, że coś muszę z nią stworzyć. Zdjęcie dziewczynki z bukietem róż jest po prostu prześliczne! Dzięki, Pamelo! :-)

From the moment I saw this photo in Free Vintage Digital Stamps I knew that I had to create something with it. The photography of the girl with bunch of roses is just more than beautiful! Thanks, Pamela! :-)




Są róże, są kropki a zatem spełniłam kryteria w dwóch wyzwaniach Szuflady: "Otwórz Szufladę: Różana Miłość" oraz "Kropy i kropeczki".


A z ogłoszeń - jeszcze tylko dzisiaj i jutro można zapisywać się na moje podwójne cukierki. Losowanie zwycięzców już w poniedziałek!

23 komentarze:

  1. Ewcia Twoja twórczość jest coraz piękniejsza . Prawda to ,że ćwiczenie czyni mistrza :) . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! Pełna profeska, po prostu wymiatasz! Bardzo mi się podobają! Aż nie mam odwagi pokazywać moich spontanicznych krzywulców......
    Powodzenia w wyzwaniach i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczki sa super, zwłaszcza ta z zegaram jest swietna- prosta i baaardzo elegancka!
    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i kolejne cuda!
    pięknie, bardzo pięknie :) Podoba mi się :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzę się po raz kolejny ... karteczki cudne :-) Też uważam, że ta z zegarem jest bardzo elegancka :-))) Cieszę się, że dostałaś kopa motywacyjnego! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Klimatyczne prace :-) Powodzenia w wyzwaniach. Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Ewuś :D
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, prześliczne te kartki, sama nie wiem, którą bardziej podziwiać!! :)) Dawno mnie tu nie było, bo mam lapka w naprawie, ale dorwałam się do urządzenia pana męża, więc idę dalej nadrabiać zaległości :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewus przesliczne karteczki:)A to zdjecie z dziewczynka cudne nic dziwnego,ze musialas jakos je wykozystac:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prace...zwłaszcza zegarowa karteczka:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wykorzystujesz nowy nabytek - kartka zegarowa jest rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuś, rewelacja!
    Prawdziwy z Ciebie zegarmistrz światła, stylu i smaku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewa - it's such a pretty card! I love it! I posted it on Pinterest! xo

    -pamela :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne karteczki:)Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie:) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki śliczne :-)
    podobają mi się obydwie :-)
    Powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta z zegarem jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wena wróciła!!! Brawo!!! I co z tego że przez kopa ;p Piękne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie są śliczne aż trudno wybrać która ładniejsza,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh Ewuś, śliczne te karteczki.
    Są takie retro, a ja kocham retro:)
    Ojej dostać taką kartkę musi być naprawdę bardzo bardzo bardzo miłe:)
    Dajesz radę:)
    Buziaki:*
    P.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest Twoja praca z motywem tarczy zegarowej. Szkoda trochę, że nie pokazałaś kartki od przodu w całości - bardzo chciałabym zobaczyć ozdobnie wycięte rogi. Bardzo pomysłowe są te wycinanki.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...