środa, 22 lutego 2012

ZAMEK ZBUDOWAŁAM

Mam już za sobą "budowę" kilku zamków, ale papierowego jeszcze nie było. Planowałam zrobienie kartki z zamkiem od jakiegoś czasu. Karteczka powstała dla mojej chrześnicy, która wczoraj skończyła roczek. Moja koncepcja zmieniała się kilka razy, by w końcu przybrać formę kartki sztalugowej.

Zamek "budowałam" od podstaw, poszczególne elementy są przyklejone kostkami 3D (niektóre podwójnymi), by nadać budowli formę bardziej przestrzenną. Papierki - to niezawodna Galeria Papieru, oprócz tego Dovecraft Sugar & Spice, a na kopułach wież skrawki, które podkradłam mojej córce z zestawu kreatywnego Disney'a ;-) Drzwi to grafika z The Graphic Fairy. Chmurki z papieru wizytówkowego, okienka z płatków kwiatowych, troszkę błyskotek, motylki dziurkaczowe i voila:







Mnie się wydaje, że metryczka w takiej formie też byłaby ciekawa. Ciekawa jestem jak się Wam podoba :-) 
Miłego dnia Wam życzę!

26 komentarzy:

  1. super karteczka,może ja spróbuje coś wykombinować na 2 urodzinki chrześnicy mojego męża, mam jeszcze trochę czasu do czerwca,

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie jak Bob Budowniczy ;)
    Śliczna karteczka.Każda dziewczynka to mała księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna :D podziwiam :) aż chce się spróbować i tej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny zamek,wyglada jak w trójwymoarze

    OdpowiedzUsuń
  5. jejciu Ewa!! ta karteczka jest genialna!! jesteś mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna. ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ksiażniczka będzie na pewno zadowolona!
    buziolki♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na stworzenie zamku na kartce sztalugowej. Pięknie wyszło :)
    Jak pozowlisz, podpatrzę taki pomysł, jak się trafi okazja na obdarowanie jakiejś księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś jesteś rewelacyjna :-) Jako mama Dziewczynki (i Duża Dzięwczynka) kocham takie bajkowe klimaty. W zeszlym roku powstał projekt na który brak mi ciagle czasu ale w podobnym "zamkowym" klimacie cdn...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, bardzo mi się podoba:)- BAJECZNA!!!!!!!
    a w ogóle mróweczko, ostatnio nie nadążam za Tobą! Lecę nadrabiać zaległości:)))). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna!!! az mi szczena opadla:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Amelka na pewno poczuje sie jak księżniczka, widząc taki zamek! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie nikt nie dał na urodziny takiego pięknego zamku. Chętnie sama bym się w nim zaszyła. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ukłony dla księżniczki Amelki i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały zamek dla małej księżniczki. Pięknie Ci to kochana wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewa, ta karteczka jest rewelacyjna, rekord świata... bez dwóch zdań...
    zachwyciła mnie i będę teraz ja o Twojej pracy myśleć, oj dałaś mi do myślenia bo i ja zachciałam właśnie zrobić jakiś fajny zameczek:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł na kartkę jest świetny, kolory piękne, a wszystko oczywiście dopracowane pod każdym względem! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest świetna! Pomysł z chmurkami chętnie ściągnę - czy mogę ?
    A zamek super, podoba mi się to 3D na kartce!

    OdpowiedzUsuń
  19. No proszę - konkurencja inżynieryjna mi rośnie :P hehe - żartuję! Ty wiesz że zamek jest wspaniały! Nawet Bob Budowniczy przy Tobie wymięka ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. piekny zamek w sam raz dla księzkiczki

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...