czwartek, 9 lutego 2012

OBDAROWANE PO KRÓLEWSKU




Ja i moje dziewczynki dostałyśmy niesamowity prezent od Alexandry. Ta Knuja przygotowała w tajemnicy cudeńka - po pierwsze niesamowicie piękny album, po drugie folder na płyty CD i po trzecie karteczki urodzinowe dla moich córeczek:






To tylko maleńka część na rozbudzenie Waszego apetytu - pełną fotorelację znajdziecie u Oleńki TUTAJ. Koniecznie zajrzyjcie - nie pożałujecie.

Dziewczynki miały jeszcze oprócz tego dodane spineczki i gumki. Nie zdołałam jednak sfotografować tych gadżecików, bo moje gwiazdy się nimi bardzo szybko zaopiekowały (np. piesek maskotka dostał nową "obrożę" z gumki do włosów). Ja znalazłam jeszcze ślicznie opakowaną czekoladę:



Oleńko, Ty wiesz jaką nam sprawiłaś radość - wielkie dzięki raz jeszcze!

A z ogłoszeń "duszpasterskich" - poczułam znów zew papieru :-) Wymyśliłam sobie wyzwanie - i chyba mu podołałam. Efekty pokażę, gdy "wyzwanie" doleci do Adresatki. Dzisiaj tylko maleńka "zajawka" :-)


W międzyczasie (mam nadzieję) uda mi się jeszcze coś pociachać i Wam pokazać. No i trzeba się brać za nagrody w mojej słodkiej rozdawajce - losowanie już w poniedziałek! :-)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, witam nowych Podglądaczy, dziękuję za wszystkie Wasze dowody sympatii :-)

18 komentarzy:

  1. Widziałam ... widziałam :-))) Prezenty prześliczne ... gratulacje !!! Jest się z czego cieszyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też widziałam te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty, gratuluję:). Uwielbiam to Twoje "ciachanie", czekam na rezultaty, całuski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tylko pozazdrościć takich podarków:)
    Zdolna ta Aleksandra:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty.. Dziewczynki na pewno się cieszą :-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. A toście dostały :)!
    Taka ciocia knujka to prawdziwy skarb.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne podarki!
    Kochana,kto jak kto,ale Ty powinnaś być zasypywana podarkami...za Twoje wielkie serducho!

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam, widziałam, podziwiałam! A teraz to mogę sobie tylko Tobie pozazdraszczać takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam już te cudka u Oli ijestem pod wieeeelkim wrażeniem!
    piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycajace pezenty! Oczu oderwac nie mozna od tych slicznosci!

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie! Ależ mam u Ciebie zaległości z czytaniem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś, piekne prezenty!:) Sliczne i bardzo oryginalne:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne prezenciki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu - to jak DZIĘKUJĘ!
    Ty już wiesz za co :)

    No i cieszę się bardzo że tym małym upominkiem sprawiłam Ci / Wam niezmierną radość ;)

    Niech się album zapełnia samymi dobrymi chwilami zamkniętymi w kadrze fotografii!

    Buziaki słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już u Oli te cudeńka i podziwiałam :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...