piątek, 17 lutego 2012

KOLEJNA DZIEWCZYNKA Z RÓŻAMI

Do karteczki z dziewczynką z różami, drugiej z tego posta, powstał jeszcze folder na płytę CD. Komplet był zrobiony na poprawienie humoru - wiem, że wczoraj dotarł na miejsce i zadziałał :-) Papiery te same (Papermania Chatsworth Vintage Collection) i zdjęcie to samo (oczywiście z Free Vintage Digital Stamps). Stylistyka podobna.




Pokażę Wam jeszcze, co na rozkaz Unego, czyli męża Kasicy, przyleciało w moje progi i od razu znalazło swoje miejsce w sypialni z racji koloru:



Prawda że śliczne? I na dodatek pięknie pachnie. I jest mu u mnie dobrze :-) Nawiasem mówiąc Un również tworzy i ma swoją specjalną podstronę na blogu Kasi - zajrzyjcie tu: klik.

Jak Wam minął wczoraj dzień? Wszyscy zewsząd pytali, ile pączków już za Wami - ja nie spytam ;-) Za to w ramach "diety" zaproszę Was na faworki. Były dwie takie misy, została jedna ;-)



Pozdrawiam życząc miłego weekendu :-)

20 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona Twoimi retro karteczkami. Za każdym razem myślę sobie, że nie może już być piękniejszej... i za każdym razem słodko się rozczarowuje:):):)
    A mąż Kasicy to taki też artysta - fajnie, bardzo fajnie!
    Pozdrawiam Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny folderek CD:))A serduszko sliczne:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka. Bardzo lubię te brązy... :)
    No a serducho-pierwsza klasa. Ostatnio podpatrywałam nawet jak się takie szyje.. i może, może kiedyś... :)
    Całuchy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś ... folder cudny, taki klimatyczny :-))) Prezent śliczniusi :-) A z "byznesem" do mnie ... jak w dym ... zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja karteczka - mój komplecik :)
    DZIĘKUJĘ RAZ JESZCZE!
    Karteczka stoi na biurku w pracowni, co na nią zerkam to się "micha" cieszy a muza....słucham i słucham...
    A faworki - biorę jednego i uciekam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Folderek sliczny, a faworki chrup chrup pyszne

    OdpowiedzUsuń
  7. Noooo, taką dietę to ja rozumie ;D
    Dalsza część kompletu jest równie urocza :)
    Cieszę się, że niespodziewajka się udała i pasuje tak, jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewa - Very pretty!!! You are very creative! xo

    -pamela :)

    {I posted on Pinterest too}

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny folder, serduszko a faworki pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna karteczka, bardzo romantyczna.
    a ja ani ociupinki ani pączków, ani faforków, nawet ich zapachu nie lubię, więc o jedzeniu nie ma mowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka cudna , a tych faworków bardzo chętnie bym popróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka śliczna! A faworkami się poczęstuję chętnie......
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  13. folderek piękny!!! to serducho też cudne :)
    że też zostało u Ciebie jeszcze tyle faworków... u mnie by to zmietli w jeden wieczór, więc nawet nie próbowałam robić.. poczekam aż pojedziemy w niedzielę do teściowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności! Karteczka nastrojowa- takie lubie :-) u mnie juz w sobotę były faworki, a wczoraj oponki.. a teraz chyba powinien być trening ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana jesteś niesamowita!!!Wszystko jest przeurocze, pozdrawiam serdecznie.pa

    OdpowiedzUsuń
  16. Serducho rzeczywiście idealnie pasuje do wystroju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuś, folder i kartkę zrobiłaś fantastycznie - kolory i wzory świetnie dobrałaś! A serducho urocze:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. serducho fajnie pasuje.
    a u dziewczynki podobają mi się grochy. bardzo ładny papier.

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki i serducho wspaniałe a faworki mniam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...