wtorek, 7 lutego 2012

HU HUUUU, PAMPER-SOWA

Wczoraj wieczorem walczyłam usilnie z niemocą twórczą. Aż w końcu w głowie zaświtał mi pomysł i po prostu musiałam go przetestować. Kopniaki motywacyjne tym razem nie były konieczne. Ale kilka na otrzęsienie by mi się przydało, bo muszę się wziąć za papierki. Szykują się różne okazje, parę koncepcji już jest - tylko tak jakoś... omijam wzrokiem moje przydasie. Zupełnie mi z nimi nie po drodze ostatnio ;-) No ale pora się zdyscyplinować i zakończyć dygresję - wracamy do tematu posta. Dzisiaj temat z "pieluchowa". Pomyślałam, że fajnie mogłaby wyglądać sowa z pampersów, więc powstała PAMPER-SOWA :-)




Czapeczka kryje kilka pieluszek, skrzydełka są ze skarpetek. Prawda, że urocza?

A ponieważ sowa to ptak - zgłaszam ją na wyzwanie ogłoszone przez Modraka, którego tematem są właśnie nasi skrzydlaci bracia mniejsi :-)



Ciekawa jestem co myślicie o Pamper-Sowie. Piszcie!
Miłego dnia i dużo ciepełka, bo hu huuu ha, zima zła ;-)

46 komentarzy:

  1. Tak ją sobie wyobrażałam!
    Jest rewelacyjna!
    To teraz czekam na ciąg dalszy sowiej produkcji....Ty już wiesz na jaką czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. łooooooooooooo... Ewuniu!!! Sowa jest pięęęękna!!!! Cudny pomysł! (nie wiem, jak można na coś takiego wpaść podczas twórczej niemocy... :P )
    Piękna! Naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu! Jest rewelacyjna:)))). Chylę czoła przed Twoją pomysłowością i skojarzenie! Wygląda na to, że nie jest to niemoc, ale przyczajenie przed eksplozją pomysłów! Buziaki, niemożliwie twórcza Kobieto:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo... jaka ta sowa jest cudniasta!!
    Pozdrawiam niebiesko i słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza sówka :)
    Pampersy oczywiscie nieużywane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!!! A czy na sowią wymiankę w Szufladzie już się zapisałaś???
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim skromnym zdaniem Ewuś tym razem przeszłaś sama siebie :) . Ta sówka jest tak prosta a jednocześnie niezwykła i cudna ,że aż brak mi słów :) . Ciekawa jestem co Ty wymyślisz jak będziesz w pełni sił twórczych ?!

    Czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie bomba ! świetna sówka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu mnie zaskoczyłaś. Może dobrze jest poczuć niemoc twórczą, żeby potem wystrzelić z takim wspaniałym pomysłem. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz wyobrażnię abtrakcyjną,bodajże wczoraj rozmawiałam z kolegą o artykule w Wysokich Obcasach, było o bloggerkach które haftują na zwykłych pampersach. Pomysł na pierwszy rzut oka trochę zwariowany,ale jak pomyśleć ,że to taki gift na dzień dobry dla świeżo upieczonej mamy,bo raczej nie dla dziecka :), to dlaczego nie.Takiej sówki też bym raczej nie rozkładała na czynniki pierwsze do użyku,za cudna jest.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest fantastyczna i bardzo oryginalna. No i te rozbrajające malutkie skarpeteczki :) Cudo.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. No poprostu rewelacja!
    Ty ją Ewa powinnaś opatentować!
    Ja już niedługo będę potrzebowała dwa prezenty pieluszkowe to sie do Ciebie zgłoszę :).
    Może właśnie o sowę, bo mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  13. Acha, dzieki za udział w moim wyzwaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te sowie oczy! Słodkiego ptaszorka stworzyłaś, masz niesamowitą wyobraźnie i głowę pełną pomysłów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowy słodziak :-) i trafiłaś 100 % w wyzwanie ptasie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuś, sowa jest REWELACYJNA!! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuniu, wreszcie mogę ponadrabiać zaległości. Twoja sowa jest bombowa!
    Dlaczego moje dzieci już są takie duże i nie dostają takich słodkich prezentów ;-(

    OdpowiedzUsuń
  18. R E W E L A C J A !!!!!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. ~ Sowa ~ Jan Brzechwa

    Na południe od Rogowa
    Mieszka w leśnej dziupli sowa,
    Która całą noc, do rana,
    Tkwi nad książką, zaczytana.
    Nie podoba się to sroce:
    "Pani czyta całe noce,
    Zamiast się pokrzepić drzemką,
    Pani czyta wciąż po ciemku.
    Czyta się, gdy światło świeci,
    To zły przykład jest dla dzieci!"

    Ale sowa, mądry ptak,
    Odpowiada na to tak:
    "U-hu, u-hu, u-hu,
    Nie brzęcz mi przy uchu,
    Jestem sowa płowa,
    Sowa mądra głowa,
    Badam dzieje pól i łąk,
    Jeszcze mam czterdzieści ksiąg".

    Witam, sowa jest piekna nawet nie widac, ze zrobiona z pampersow. Wygląda jak piekna maskotka :) Gratuluje pomysłu i talentu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewa super pomysl - jak zawsze jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuniu ... sowa jest BOSKA :-))) Jak zwykle znakomity pomysł ... skąd Ty je właściwie bierzesz (te pomysły oczywiście) :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super Pamper-Sowa :)
    Gratuluję pomysłu
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szokuś! Świetna, zazdroszczę Ci tych pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sowa jest cudowna!Pomysłów to Tobie nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. komentarzy tyle,jakbys candy ogłosła! Sowa jest CUDNA!!! to jest niemoc twórcza???? poprosze trochę!

    PS. jestem pewna, ze wygrasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szalona Kobietko, zatkało mnie, zamórowało i rozśmieszyło do łez jak szczegóły obejrzałam. Jesteś naprawdę wariatką i to zakręconą. Mam nadzieję, że wygrasz bo sówka jest rewelacyjne. Mój głoś msz bankowo.
    Buziole i dzięki, że jesteś.
    Papa

    OdpowiedzUsuń
  27. Niee, no ja sobie nie wyobrażałam, bo nie wiedziałam, że Tobie jeszcze tak fajne pomysły w głowie siedzą! Faktycznie wygląda jak maskota. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sówka jest po prostu rewelacyjna! Takie pomysły muszą się rodzić w mękach. Za to jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza to mało powiedziane, powalająca, słodka i cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie po prostu zatkalo! Jestes niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  31. Sówka czaderska :) mam jakiś sentyment do tych ptasiorów, a po tym filmiku padłam http://www.youtube.com/watch?v=gFwgblszf6s :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana, jaka śliczna Sóweńka:) brawo za pomysł.jestem przekonana że wygrasz:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna! Pięknie wpisuje się w sowie trendy ostatnich miesięcy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjna!!!
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...