wtorek, 28 lutego 2012

CZAS NA PRZERWĘ, CZAS NA...

... słodki bukiet :-) Dzisiaj zgodnie z obietnicą pokazuję bukiet, który można było wygrać w mojej rocznicowej "rozdawajce".  Składa się z dokładnie takich samych słodyczy jak nagroda "fejsbukowa", o której pisałam wczoraj - różni się natomiast kolorystyką. Ale tu nie ma co gadać - to trzeba pokazać:




Do blogowej nagrody dorzuciłam jeszcze garść przydasiowych rzeczy i troszkę herbatki - wszystko szczęśliwie dofrunęło do Agus2003 i właśnie u niej możecie obejrzeć całą nagrodę, klikając o tutaj.


Dziękuję za życzenia urodzinowe w imieniu mojej Trzylatki oraz za miłe słowa na temat serduszkowego tortu :-)


Pozdrawiam Was serdecznie i idę walczyć z "niechciejem", który mnie ogarnia ;-)

13 komentarzy:

  1. Zwalcz "niechcieja":) Kochana, bukiecik piekny:) słodziutki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, bukiet jak zwykle śliczny i wprost do schrupania:) Pozdrawiam Cię serdecznie i walcz z niechciejem , byśmy mogły Twoimi słodkimi bukietami oczy nacieszyć!:) Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz.. no on miał być ewidentnie dla mnie!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiet piękny i pyszny, wiem coś o tym. Miałam , spróbowałam -udało się-podziwiałam.
    Dla Gosiaczka ucałowania i spóźnione 100 lat ale szczere.
    Kochana słoneczka dużo i nieustannie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukiet piekny jest przyznaję, na razie cieszę nim moje oczy, dopóki dzieci mi go nie schrupią:)) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna kolorystyka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas na przerwę? To ja po lenistwie dnia dzisiejszego powiem - czas na kawusię i do pracy :)
    PS. Słodki bukieciorek :)
    A i widziałam niespodziankę przydasiową - supr!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne kolorki! I mega kalorie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje bukiety są baaardzo apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny cudny bukiet ... super :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...