piątek, 3 lutego 2012

CZY DACIE RADĘ?

Tak, damy radę! Bob Budowniczy wszystkiemu zaradzi... :-)
To cytat z czołówki bajki o pewnym majstrze i zarazem ciąg dalszy tego zamówienia - bukiet urodzinowy dla Synka Asi. Miało być z cyferką 3 i z Bobem Budowniczym - voila!




Lubię pracować z żelkowymi autkami :-)
Poza tym jakaś niemoc twórcza mnie ogarnęła... pomysły są, ale chęci brak. Dobrze, że mam jeszcze coś do pokazania, bo inaczej byłoby krucho. No ale trzeba będzie się w końcu zmobilizować - kilka papierkowych projektów czeka na realizację, a czas leci nieubłaganie. Mam nadzieję, że w weekend uda mi się przysiąść odrobinę i nadgonię co nieco.

Życzę Wam ciepła i miłego weekendu :-)

21 komentarzy:

  1. ja też lubię Boba, ogladamy z Olcią codziennie na jimjam:-)
    bukiecik super
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, bukiet dla malucha świetny!:) i fajne zestawienie kolorów. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ja bym chciała zobaczyć minkę tego chłopca!Niesiesz radość Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och wspaniały bukiet dla chłopca:) Super!Miłej soboty i niedzieli;)Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bob Budowniczy zawsze jest niezawodny ... bukiet jak zwykle świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. chłopak na pewno ucieszył się z takiego bukietu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam żelki w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak Ewuś bukiet "damy radę" fajny taki chłopięcy :-)a my czekamy na kolejne Twoje dzieła :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny!!!A bob to ulubieniec i mojego 3 latka!Super dobrałaś kolorki..i ta serwetka w kratkę-idealnie dla chłopca!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam Boba Budowniczego, ale czołówka jak parafraza Edwarda Gierka :) A bukiet rzecz jasna śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Allanek byl bardzo zadowolony i odrazu zabral sie za rozpakowywanie bukieciku by jak najszybciej dobrac sie do zelkow:))
    Dziekuje poraz kolejny i pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopracowany w każdym szczególe, mmmm... aż ślinka cieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas Bob to coś nie bardzo chadza, ale cała reszta to jak najbardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest ten bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajecznie kolorowy i zachęcający:). Nie martw się niemocą twórczą, w końcu kiedyś trzeba odetchnąć i zbierać pomysły.... Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, moja Zofia też bardzo lubi Boba i Strażaka Sama:)
    Pozdrawiam i natchnienia Ewuś życzę.
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  17. Bukiet boski! Idealny dla miłośnika Boba. Dałaś radę :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. ooooo... no i w końcu i Ciebie niemoc dopadła!!! :D
    Bukiecik, jak zawsze, cudny.. ta krateczka świetnie się komponuje z całością :)
    życzę spokojnego poniedziałku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja Cię naprawdę podziwiam, że Ty dajesz radę pracować z taką ilością słodyczy i nadal masz taką świetną figurę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...