czwartek, 2 lutego 2012

RED HOT "CZILI" BUKIET

"Czili" zamówienie od Asi, która jakiś czas temu zechciała, bym zrobiła słodkie bukiety dla jej dwóch Panów. Dzisiaj pokażę Wam bukiet, który dostał Mąż Asi na urodziny. Miał być "michałkowy" i w czerwieni. Dorzuciłam słonika na szczęście i po kilku konsultacjach ostatecznie pofrunął bukiet w takiej postaci:



Następnym razem pokażę Wam bukiet dla Synka Asi. Jeśli chcecie zobaczyć obu Panów ze słodkimi kwiatkami - zajrzyjcie tutaj :-)

Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa pod ostatnią karteczką. W głowie kroi mi się kilka pomysłów na wykorzystanie mojej zabaweczki. Jak tylko pomysły się urzeczywistnią, to oczywiście zaprezentuję je Wam :-)

Przypominam, że niebawem losowanie w mojej słodkiej rozdawajce - macie jeszcze czas, żeby się ustawić w kolejce :-)

Pozdrawiam Was słonecznie, życząc miłego dnia i dużo ciepła.

14 komentarzy:

  1. O, taki idealnie by pasował także mojemu mężowi - białe michałki, jego ukochane i czerwony kolor, cudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się właśnie niebawem na koncert wybieram... wpuszczą mnie z takim bukietem..? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno długo nie stały nierozpakowane... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Białe michałki i jeszcze wszystko w czerwieni :D Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  5. bukiet bardzo hot i bardzo red- super!

    OdpowiedzUsuń
  6. mm, białe michałki- mniam :) śliczny bukiet :) bardzo hot, red i pewnie smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo energetyczny:-) i pyszny:-)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ulubione michałki.....:)
    Piękny bukiecior!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny bukiet... zapewne dzięki temu "czili" tak apetycznie wygląda :))))
    Jesteś Mistrzynią słodkich bukietów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Asią, jak znam panów to zaraz bukiet został spałaszowany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle śliczny bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też ubóstwiam michałki, więc długo bukiet by się ie utrzymał ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu jeszcze raz slicznie dziekuje za bukieciki:))Chlopaki byli zaskoczeni i zadowoleni:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie te moje ukochane Michałki wyglądają w tej czerwonej oprawie ...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...