czwartek, 5 stycznia 2012

PODWÓJNE SŁODKOŚCI ROZDAJĘ


Tak sobie patrzę na kalendarz i z niejakim zdziwieniem odkrywam, że za miesiąc z małym okładem mój blog będzie mieć roczek... 
Takie okazje wypada świętować - a jak świętować, to w towarzystwie. Dlatego zapraszam na słodkości i ogłaszam Rocznicowe Candy w Zakątku. Nagroda? Tym razem dwie nagrody: jedna dla osób zapisanych tutaj, a druga dla osób, które wyrażą akces na facebook'u. Na 100% będą słodkie bukiety. Oprócz tego pewnie jakieś "małe co - nieco" dorzucę :-)

Zasady:
  1. należy zostawić komentarz pod tym postem z chęcią udziału
  2. podlinkowane zdjęcie proszę umieścić w pasku bocznym na swoim blogu
  3. zapisy trwają do 12. lutego do godziny 23:59 - losowanie w dniu rocznicy czyli 13. lutego
  4. zapraszam osoby blogujące. Dla nieblogujących zostawiam furtkę na facebook'u :-) Tam nieco inne zasady - zainteresowanych odsyłam pod adres Zakątka na FB.
Pozostaje mi życzyć Wam powodzenia w losowaniach :-)

105 komentarzy:

  1. Oj, to trzeba się zapisać, pozdrawiam słodkościowo!papa:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się piszę!!!
    Nie ma mnie co prawda na facebook,ale i tak mam maleńką szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu! Gratulacje serdeczne i wielu kolejnych rocznic Ci życzę:).
    Zapisuję się z ochotą!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję a przy okazji zapisuję się.

    Pozdrawiam, Mariola:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję no no piękna rocznica i oczywiście nie mogę się oprzeć Twoim bukietom ;-) a zapomniałabym na FB też już zaglądnęłam :-)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana...ja do Ciebie na candy zawsze z wielką radością:) fb nie posiadam więc tutaj zostawiam śladzik:) pozdrawiam Cię cieplutko Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo kochana :) Już dziś składam najlepsze życzenia z okazji rocznicy :) Ustawiam się oczywiście w kolejce i zaraz lecę zerknąć na fejsika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też się dopisuję :) banerek dodany tutaj: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu życze Ci wielu równie słodkich blogowych roczków :) Oczywiście z przyjemnością ustawiam się w kolejce aby poświętować razem z Tobą ;) :****

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja szybciutko wskakuję do kolejki!
    Nie może być inaczej :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu, kolejnych blogowych rocznic :-) I oczywiście z przyjemnością zapisuję się na Twój słodki bukiet :-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy bloga!!! Wyobraź sobie, że 13 lutego ja też obchodzę urodziny:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zbliżającej się rocznicy i staję po Twoje słodkości. Na FB nie zajrzę, bo nie mam konta, ale na pewno i bez tego czeka Cię tam wiele odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnych pewnie będzie dużo ale szczęścia trzeba spróbować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę dalszych blogowych sukcesów, a że Twoje słodkie bukiety są fantastyczne; zapisuje się do kolejki.
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Asiek

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię słodkości i z przyjemnością się zapisuję.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  18. na słodkości zawsze chętna jestem:D

    OdpowiedzUsuń
  19. także i ja ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam,
    http://brakpomyslunanazwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. i mnie zabraknąć nie może w kolejce po słodki bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fb nie mam, ale tutaj z chęcią się wpiszę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Na te słodkości dołączę i ja:) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. oczywiscie , że sie ustawiam!! a wiesz, że ja też za miesiac i troszke bedę mieć roczek? i też oczywisćie szykuje cukieraska- juz sie robi wiec pewnie niedługo i u mnie posłodzi...
    całuski i życzę NAM jeszcze wieelu lat blogowania!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie może mnie zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję roczku!!!
    Ustawiam się w kolejkę;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja również dołączę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja dołączę oczywiście :)

    http://srebrnolistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj Ewuniu kusisz :) się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiesz że uwielbiam Twoje słodkości :) I z przyjemnością stanę w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ewuniu, gratuluję już teraz i z niecierpliwościa będę czekac na losowanie. Może dopisze mi szczęście ;-)

    Dużo zdrówka i ulgi dla zakatarzonych nosków.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się z przyjemnością :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Bezczelnie tu staje w kolejce, chociaż Twoich słodkości macałam już wiele! W dodatku losowanko w moje imnieniny, ha! Czirs - Panem Cincinkiem i kolejnego roczku bogatego w Twoje wspaniałe pomysły :D*

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje z okazji roczku;-)
    Zapisuję się na urodzinowe słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie do roczku daleko... :)
    Zgłaszam się po słodkości!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie postoję w kolejce do takich fajnych słodkości! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  36. I jak tu odmówić ? Ja kuszenie ogromne ;D Chętnie staję w kolejce i serdecznie pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Staję grzecznie do kolejki :)

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Słodki bukiecik, pychotka...
    Gratulacje rocznicowe;) Bardzo lubię podglądać Twoje kompozycje, więc twórz i pokazuj jak najwięcej;)

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję roczku. Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję Roczku i ustawiam się w kolejce.
    Zapraszam również na moje CANDY dla dekupażujących :)

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. O nie, no tego to sobie nie odmówię. Mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. No no, jak candy u Ciebie to ja oczywiście z wielką chęcią :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Słodziutko się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  44. słodziutkie bukiety, chciała bym taki zjeść, wię zapisuję się i mam nadzieję że wygram : D

    OdpowiedzUsuń
  45. aww...SŁODZIUTKIE aż chciało bt się takie schrupać...[:D] wiec się zaapisuje

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoje bukiety są takie śliczne, że "do zjedzenia". I naprawdę są do zjedzenia. Podziwiam!
    Zapisuję się z nadzieją wygranej. Zapraszam na moje candy:
    http://maryanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie tu nie może przecież zabraknąć :) Mimo, że ostatnio opuściłam się dużo w komentowaniu, to i tak mam nadzieję, że maszyna losująca będzie łaskawa dla mnie :)

    P.S. Dziękuję za wsparcie mojej wirtualnej puszki WOŚP :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie tu nie może przecież zabraknąć :) Mimo, że ostatnio opuściłam się dużo w komentowaniu, to i tak mam nadzieję, że maszyna losująca będzie łaskawa dla mnie :)

    P.S. Dziękuję za wsparcie mojej wirtualnej puszki WOŚP :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam serdecznie, co prawda jestem tu nowa i trafiłam do Ciebie przypadkiem, ale pozwolę sobie stanąć w kolejce do losowania :) Blog mi się bardzo podoba i na pewno będę tu stałym gościem :)

    Zapraszam także do siebie na bloga i candy :)

    Pozdrawiam cieplutko

    Ps... Lubię na FB jako PKN

    OdpowiedzUsuń
  50. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce po Twoje cudeńka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Dżizas... ja się nie zapisałam się...!!! ;) A już się "na odległość" podwójnie obżeram...!! żeby się udało, żeby się udało.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Grzecznie ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  54. Na Twoje słodkości zawsze jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie przejdę obojętnie obok takich słodkości:)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam i życzę wielu nowych, twórczych pomysłów z okazji roczku!

    OdpowiedzUsuń
  56. chętnie wezmę udział w candy.
    teraz u mnie również cukierasy, zapraszam serdecznie;)
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. OJ coś słodkiego mi się marzy,bo łasuch ze mnie straszny :) Słodziutko pozdrawiam i adresik swój zostawiam
    http://pracownia-maximy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja tez sie chetnie dopisze!
    Zapraszam tez do siebie na candy: http://zzielonejwyspy.blox.pl/2011/12/Drugie-candy-na-Zielonej-Wyspie.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Po takie słodkości nie można nie stanąć w kolejce, więc i ja się zapisuję, licząc na odrobinę szczęścia:)
    tymczasem zapraszam również na candy do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  60. no no... zapisuję się... a jakże... zapisuję:):):)
    gratuluję rocznicy, obyś była z nami jak najdłużej i swoimi cudnymi tworkami cieszyła nasze oczy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  61. A co mi tam, zapiszę się i ja :)))

    Pozdrawiam (prawie sąsiadka :) )

    Banerek na www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak ja lubię cukiereczki :)
    Wszystkiego naj z okazji pierwszych urodzinek bloga Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ewcia, nie może mnie tu zabraknąć :) Zapisuję się i liczę na ogromne szczęście. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. chętnie się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. słodyczy nigdy dość :D się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja też się zapisuję... zagadką jest dla mnie, dlaczego to przeoczyłam?!

    OdpowiedzUsuń
  67. oj bardzo bym chciała taki słodki bukiecik od Ciebie ;)
    gratuluje rocznicy i staje do kolejki ;)
    pozdrawiam, Wiktoria ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. To i ja się na bukiecik zapiszę, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  69. Serdecznie gratuluje rocznicy i zycze powodzenia i sukcesow na przyszlosc!!
    Zapisuje sie rowniez na to przepyszne candy - oby szczescie tym razem sie do mnie usmiechnelo!
    Serdecznie Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Ach, takim słodkościom nie da się oprzeć. Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję rocznicy bloga!
    Ja też z chęcią staję w kolejce :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Dołączam z przyjemnością i do siebie na candy zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  73. oj, jaka ja w tyle ;) gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. a dopiszę się co mi tam !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluje rocznicy i zgłaszam się do zabawy.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapisuję się koniecznie na smakołyki :)
    Pozdrawiam i zapraszam również na moje Candy,
    ComoLaLuz

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja też spróbuję szczęścia ;) Gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuję się na candy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja ustawiam się grzecznie w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  80. Jak wiele blogów powstało rok temu (mój też(: ) Życząc ci kolejnych rocznic grzecznie staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  81. Jak to możliwe, że takiego łasucha jak ja jeszcze tu nie ma??? Staję, staję i liczę na szczęście!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluję i życzę wielu kolejnych pięknych rocznic :)
    Info o candy siedzi grzecznie w pasku bocznym.
    http://novinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Ewuś!
    To i ja się zapisuję - nie darowałabym sobie jakby mi koło nosa przeszedł taki słodki bukiet:)
    Może akurat mi się poszczęści:):):)
    Pozdrawiam radośnie i czekam cierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja się chętnie zapisze, warunki spełnione :)

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. witam:) i ja z chęcią się zapisuję:):)
    Pozdrawiam niebiesko i cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zainteresowanych cały tłum... to i ja uczynię tę kolejkę nieco dłuższą.
    Niech kolejny rok blogowania będzie równie twórczy i inspirujący :)

    OdpowiedzUsuń
  87. no i doleciałam do konca listy :) nie może mnie tutaj zabraknąć. staję :*

    OdpowiedzUsuń
  88. kolejka taka długaśna... a będzie jeszcze dłuższa bo i ja się zapiszę :D
    hmmm i się przy okazji dowiedziałam, że też jesteś z Mysłowic :)
    miło :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. I mnie nie może zabraknąć w takim słodkim candy:)

    OdpowiedzUsuń
  90. tralala zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  91. I mnie tu jeszcze nie ma :))) Dołączam do tej długiej kolejki z nadzieją na wygraną :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja też się ustawiam w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  93. Wszyscy się zgłaszają to i ja :)
    a chętnych zapraszam na rozdawnictwo u siebie
    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/2012/02/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  94. Chętnie się przyłączę do zabawy! Pozdrawiem serdecznie!!

    http://wolnachwilaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się i ja :) ciekawie tu u Ciebie, rozglądam się i zamierzam wracać. Spróbuję swego szczęścia! Pozdrawiam Gosia ze: slowemlukrowane.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...