czwartek, 12 stycznia 2012

SPŁACONE "DŁUGI"

Czyli druga część zobowiązania wymiankowego wobec Ystin. O wymiance możecie poczytać tutaj, w poście z października. Czemuż, ach czemuż ten drugi bukiet pofrunął dopiero teraz? Ano temuż, że niebawem urodziny drugiego Synka Ystin. Miało być z żelkowymi autkami jeżdżącymi wkoło. Pamiętałam też, że chłopaki gustują w kwaśnych żelkach, więc i one się znalazły w bukiecie. Nie wiem czy nie przesadziłam z ilością słodyczy - to chyba najcięższy żelkowy bukiet jaki do tej pory zrobiłam. Ale to przez Ystin - tyle dobrego od niej otrzymałam, że jakoś samo się tak uwiło ;-) 




Dodam jeszcze, że w tej chwili w centrum zainteresowania Franka są auta ciężarowe - stąd na środku wizerunek bajkowej, gadającej ciężarówki o imieniu Chuck (obrazek zaczerpnęłam z sieci).



Urodziny Franka już w ten weekend. Bukiet jest na miejscu i Mamie Franka się podoba :-) Myślę, że i samemu Solenizantowi bukiet przypadnie mu do gustu. A Wy jak myślicie?


Witam nowych "Śledziących" a wszystkim Zaglądaczom przesyłam słonko, bo na chwilę się przedarło przez chmurzyska.


Edit godz. 16:23:
Ruszyło głosowanie na Blog Roku. Chciałabym Was prosić o oddanie głosu na Zakątek Dzieciątek. Głosowanie odbywa się za pomocą sms'ów - głos na mnie to sms o treści H00661 pod numer 7122
Koszt sms'a to 1,23 zł (z Vat) a dochód z sms'ów zostanie przeznaczony na organizację turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych.

21 komentarzy:

  1. Franek będzie zachwycony i będzie piszczeć ile sił w płucach :)
    Piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mamnadziję, uchwycic zachwyty na zdjeciu, ale to będzie wyzwanie!a bukiet jest po prostu wspaniały! i cięzki rzeczywisćie, nie wim czy solenizant da rade go samemu trzymać... coż , na pewno brat , i inne dzieiciaki pomga- nie tylko trzymac!
    dziękuję Ewuniu baaaaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!! Frankowi napewno bardzo sie spodoba:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś sama bym była zachwycona takim smacznym bukietem!:)
    Franek będzie na pewno!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne wyjątkowo udane dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszności! Bardzo ciekawe bukiety tutaj prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uważam, że Franek będzie zachwycony!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały bukiet - ogromny, oj będzie szorowanie ząbków po tylu słodkościach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukiet dopieszczony w każdym calu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm kolejny świetny bukiecik :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś, myślę, że i mama i dzieciątko będzie zachwycone tak pięknym słodkim bukietem:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bukiecik stowrzyłaś, chłopczyk na pewno będzie bardzo zadowolony :-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile żelków, Franek na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowity bukiet :) Na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny:). Swoją droga ciekawa jestem ile waży!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. hehehe... świetny!!! Mój bratanek też lowe autka... :)

    No i lecę głosować! :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...