piątek, 20 stycznia 2012

DLA DOSTOJNEJ JUBILATKI

Siedemdziesiąte urodziny chrzestnej mojej Psiapsióły były okazją do zrobienia słodkiego bukietu dla dostojnej Jubilatki. W kilku wcześniejszych przypadkach miałam podobne wytyczne: brązy, złoto, ferrero rocher i trufle (na przykład tutaj lub tutaj), ale oczywiście bukiet jest inny niż poprzednie. W centrum miała być 70-tka - jest. A ponieważ tym razem niektóre "roszerki" odwróciłam "tyłem do klienta" i w bukiecie jest sporo brązu - to postanowiłam oprawę zrobić delikatną. Organza w kolorze starego złota i z motywem gwiazdek dodaje elegancji, a krepina w kolorze ecru wszystko ładnie równoważy.





Zdjęcia wieczorne, ale za to z nowym obiektywem :-) 
Oprócz tego przedmiotem zamówienia mojej Przyjaciółki była karteczka, ale o tym innym razem. Wczoraj spędziłyśmy fajne popołudnie. Popijałyśmy ajerkoniak domowej roboty (był jeszcze ciepły kiedy rozlewałam do kieliszków) i trochę knułyśmy dla takiej jednej Knujki :-) Ale o tym też kiedy indziej...

Mam nadzieję, że mój premierowy wytworek dotarł już adresatki i że w następnym poście będę się mogła Wam pochwalić efektem mojej pracy. A dzisiaj zgodnie z obietnicą pokażę Wam, co przysłała mi Agnieszka:






Prawda, że ma talent Kobietka? Moja Młodsza jak tylko wyjęłam portrety dziewczynek wykrzyknęła: "to Ola! ooo, a to jaaaaa!" Myślę, że to najlepsza recenzja. Portreciki zostaną oprawione i zawisną w mojej sypialni - lubię patrzeć na coś ładnego przed zaśnięciem i po przebudzeniu :-) Aguś, dziękujemy!

Co jeszcze z ogłoszeń? Wczoraj zakończył się pierwszy etap konkursu na Blog Roku. Na 801 blogów zgłoszonych w mojej kategorii Zakątek zajął 191 lokatę. Uważam, że to fantastyczny wynik, zwłaszcza, że blog nie ma jeszcze rocznego stażu. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy się do tego przyczynili :-)

Życzę Wam udanego weekendu. My dzisiaj wybywamy na przedszkolny bal przebierańców - czeka mnie bzycząca wyprawa z pszczółką i biedronką :-)

18 komentarzy:

  1. Jaki prześliczny ten jubileuszowy :)
    Zapraszam do mnie na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za 30 lat zrobisz taki bukiecik dla mnie ;)
    Portreciki są cudne!
    A wynik w konkursie rzeczywiście bardzo dobry...przy takiej masie blogów...Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj znowu czarujesz, a ja uwielbiam Twoje czary. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny bukiecik! Jak ja lubię Twoją radosną twórczość :) Bardzo mi się bukiet podoba. Oj bardzo :)

    A prezenty od Agnieszki - Oj Ty już wiesz że cudeńka, i Agniesia też o tym wie :)

    Cieszę się że miło spędziłaś wieczór z Kasią....buziaki Laseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny bukiet :)
    a prezenty nie mogły się nie podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiet jest przepiękny! W sam raz dla starszej pani... :)

    A prezenty- CUUUUDO!!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bukiet jest przecudny!!:) a prezencik super:))
    Udanej zabawy na balu przebierancow:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle apetyczny bukiecik - prezenty wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję serdecznie za milunie słowa!Prezencik wspaniały, gratuluje jubilatce i pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja droga - serdecznie gratuluję Ci wspaniałego wyniku!!! No, a poza tym to w końcu poznałam przyczynek do Waszego babskiego spotkania ;) Świetny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bukiet przepiękny!
    a portrety właśnie podziwiałam u Agi na blogu, są CUDNE!
    POZDRAWIAM z Kuźni Upominków
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wysokiej lokaty, to naprawdę świetny wynik!
    Bukiet jak zwykle piękny, odwrócenie kulek brązem do góry było bardzo dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak bukiet wyszedł Ci bardzo elegancki :-)
    Gratuluję świetnej lokaty no a za rok hmmm na pewno będzie jeszcze wyżej :-)
    I udanej zabawy życzę :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiet piękny i elegancki,śliczne portreciki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny bukiet...bardzo mi się podoba:) Śliczny:)

    A prezenty rewelacyjne.Portreciki urocze:)

    Ciepło pozdrawiam Ewo*
    Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne portrety! Bukiet piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bukiet jak zwykle cudo :-) Ewuniu ... bardzo proszę i cieszę się, że się podobają. A reakcja Gosi jest dla mnie największym komplementem :-) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...