czwartek, 13 października 2011

PIĘKNY WIEK

To było znów szybkie zamówienie: przedwczoraj telefon - wczoraj odbiór. Wiecie jak to jest: znajoma znajomej ;-) Jednak pomimo ograniczonego czasu, była to bardzo przyjemna praca. Gdy ktoś ma określone preferencje i jest konkretny - szybko dochodzi się do porozumienia.  
Prośba była taka, by powielić jeden z moich bukietów - a dokładnie ten. Bukiet miał być prezentem na 85-te urodziny. Piękny wiek... A ponieważ adresatem jest Pan - zaproponowałam by kolor "oprawy" zmienić z jaśniutkiego kremowego na brąz, co zostało zaakceptowane. Natomiast ja z kolei miałam zmienić kolor kwiatu i wstążek z życzeniami na jaśniejszy - co oczywiście uczyniłam. Do tego konkretna dedykacja - na życzenie. A całość prezentowała się tak:






Bukiet został odebrany - i obie strony były zadowolone. Czysta przyjemność :-)


A potem pognałam z moją Córcią na popołudniowe warsztaty w przedszkolu.  Kapitalny sposób na efektywne i kreatywne spędzenie czasu z dzieckiem, a przy okazji na integrację rodziców. Zabawy było co niemiara. Dzieci przygotowały piosenkę na przywitanie rodziców, a potem wspólnie uruchamialiśmy wyobraźnię i mięśnie. Na koniec tworzyliśmy "obrazy jesienią malowane". Następne takie spotkanie za miesiąc i obie z Olą nie możemy się już doczekać.
Życzę Wam miłego dnia. Dziś już czwartek - to do weekendu mamy "z górki" :-)


Edit 16:00
Nad tą konstrukcją pracowałyśmy z inną Mamą wraz z naszymi Pociechami:



28 komentarzy:

  1. Więc o jest to szybkie zamówienie :) Piękny bukiecik i kolorki w sam raz dla Dostojnego Jubilata :)

    A warsztaty fajna sprawa - jestem ciekawa tych Waszych "obrazów jesienią malowanych" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, bukiet jest naprawdę piękny :) i- tak jak Ola- też jestem ciekawa.. więc mam nadzieję, że obrazy zobaczymy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny. Jeśli nasze prace będą wystawione w przedszkolnym holu (a zapewne będą) to postaram się pstryknąć zdjęcie, choćby telefonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet :) i widzę tam moje ulubione trufle ;)
    btw, zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten bukiet bardzo przemawia do mnie kolorystycznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały, na pewno solenizantka będzie w niebo wzięta!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam TRUFLE:) A w tym zestawie muszą być pyszne i dużo tego:) Śliczny bukiet!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekny i przeslodki..:O) Pozdrawiam, Ula

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny bukiet , heh..wiek też super, moja ciocia w grudniu będzie obchodziła 90-te i powiem że kobitka wygląda na 20 lat młodszą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe są takie rocznice, a jeszcze lepiej słodko świętować z takim bukietem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe są takie rocznice, a jeszcze lepiej słodko świętować z takim bukietem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny bukiet!
    Brązy to w sobie jednak mają coś takiego przyciągającego.
    Ewa, przepraszam za brak odzewu, ale dzień wczoraj miałam zajęty bardzo.
    I w ogóle jakiś spadek formy mnie dopadł.
    Jakieś jesienne sutki :(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie mi się podobają kolorki na ten cudowny jubileusz! Smakowicie wygląda (jak zwykle :)).

    No i fajnie, że się te warsztaty udały - ja to zawsze mam problem z integracją, ciekawe, czy jak Trolla puszczę do przedszkola to też będę musiała się integrować ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiecik jest piękny :)
    Warsztaty z dziećmi to musi być fantastyczna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bukiet jest śliczny - elegancki i poważny. Pasuje idealnie! Super masz z tymi warsztatami, podziwiam wszystkie takie inicjatywy i rodziców, którym się "chce"!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Ewciu,

    piękny i bardzo elegancki ten bukiet. A ja znowu zapomniałam, że Ty takie cudne bukiety tworzysz. teraz to już za późno, bo urodziny i imieniny mojej mamy już pojutrze - ech. ale to nic - następnym razem już nie zapomnę.

    OdpowiedzUsuń
  17. i jak zwykle zrobiłaś świetny bukiet:):):)
    a to jesienne ustrojstwo jakie fajne:):):)
    przesyłka ode mnie ma małe spóźnienie, mam nadzieję, ze mi to Ewcia wybaczysz:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewciu! Bukiet piękny i ciepły:).
    A warsztaty z dziećmi to rewelacyjny pomysł. A efekty Waszej pracy imponujące!
    Ściskam. Jutro już piątek!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bukiet jest cudny! :) A konstrukcja fantastyczna :) Jak my z siostrą byłyśmy małe, miałyśmy na ścianie słomiankę, która zakrywała drzwi, których już nikt nie używał. Na tej słomiance co pora roku zmieniała się dekoracja :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapomniałam dodać, że ja też chętnie obejrzę obrazy malowane jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bukiet w brązach piękny,no ale wasza dekoracja po prostu super wizja artystyczna>:)

    OdpowiedzUsuń
  22. no pewnie, że piękny... a moja babcia w tym roku skończyła 90... a bukiet bardzo elejgancki Ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Same śliczności - bukiet i konstrukcja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bukiet bardzo wytworny, jak przystało dla takiego dostojnego jubilata. A w środku jeszcze takie pyszne trufelki.
    Jesteś wyjątkowo zdolną słodkosciowa kwiaciareczką. Pozdrawiam cieplutko i dobrej nocki życzę. Pa, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny bukiet, Jubilat na pewno był zadowolony. Kto by nie był :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...