niedziela, 23 października 2011

KARTKA W BRĄZACH

Ucieszyło mnie bardzo (i zaskoczyło!), gdy wraz z mailem dotyczącym wrażeń związanych z moim bukietem, przyszło zamówienie na kartkę. Miały być brązy, beże, rudości. Dużo ciepłych kolorów, bo i Adresatka tej kartki jest osobą pełną serdeczności. Karteczka już trafiła do Zamawiającej - Ani. Wiem, że spełniła Jej oczekiwania. Jeszcze nie wiem, jakie emocje wywołała u Adresatki, ale podejrzewam, że to kwestia czasu :-)





A przy okazji mam sposobność, by podziękować Asi. Pewnie zauważyliście na tej kartce wycięte listki i gałązki - to właśnie Asia przysłała mi jakiś czas temu mnóstwo cudowności z wykrojników. Z przykazem, że mam się wprawiać w robieniu kwiatuszków :-) Asia bardzo mnie dopinguje a ja na razie mocno się czaję - przekładam, oglądam, macam... Ale myślę, że wreszcie dojrzeję :-)

W następnym poście pokażę Wam, co dostałam od Asi. I nie tylko. Czyli znów będę chwalić - się, Was i Wasze zdolne ręce :-)

17 komentarzy:

  1. Kartka taka.. mm.. czekoladowa :) Czyli w słodkim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaisz się??!!! Ty działasz na całego i to jak!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka!
    ja też mam już jedną na sumieniu, ale raczej jej nie pokażę, bo wyglada jak uboga krewna... ale przynajmniej jest osobista...
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Chwal się Ewciu, ile wlezie:).
    Buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Juuupi,kolejna karteczka:)))))Kolejna CUDNA karteczka ma się rozumieć:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się w tym temacie rozwijasz - szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja Ewuś. Wprawiaj sie dalej bo świetnie Ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba.
    Każdy z nas tworząc odkrywa trochę siebie,więc inna być nie może...karteczka jest delikatna i bije od niej ciepło.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest - ale to już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, nie tylko Asia Ci dopinguje :) I ja jestem całym sercem z Tobą :D Karteczki super, coraz lepsze :) Cieszę się, że scrap wciąga :D (bo mnie też tak przypadkiem wciągnął :D )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej przepiękniusia! :) W moich ukochanych kolorkach! Zdolniacho Ty moja - buuuuziaki!!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękna...
    taka delikatna...
    cudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam brązy-prawie tak mocno jak zielenie:)Karteczka jak dla mnie w pełni"rozwinięta":)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jest :) A te listki to tak delikatnie widzę tylko to tu to tam... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna karteczka , bardzo ładne kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...