wtorek, 25 października 2011

JA, SZCZĘŚCIARA

Dzisiaj pokażę Wam jakimi ślicznymi prezentami się ostatnio wzbogaciłam :-) Postaram się pokazać w kolejności chronologicznej, czyli w takiej, w jakiej do mnie przychodziły.

Najpierw prezent od Glinki, która jakiś czas temu zadała u siebie zagadkę przyrodniczą. Udało mi się ją rozwiązać, a oto moja wygrana:


Karteczka zawiera gratulacje z powodu znajomości przyrody. A te zakładki to dla mnie mistrzostwo świata. Ja z szydełkiem mam na bakier. Dziękuję, Alinko, za pracę Twoich zdolnych rąk :-)

Kolejna rzecz przybyła do mnie od Alexls i tu kolejne cudowności:




Woreczek jest perfekcyjnie wykonany, podobnie jak kwiatuszki. Naszyjnik stworzyły zdolne rączki Siostry Oli, smoczusie już niebawem będą wykorzystane. Oleńko, Ty już wiesz, że zrobiłaś mi niesamowitą niespodziankę. Tym bardziej Ci dziękuję.

Potem wygrałam aukcję charytatywną na rzecz Damiana i wzbogaciłam się o piękne kolczyki z białym koralem i kryształkami, stworzone przez Jolę_Zolę. A że Jola ma super dobre serduszko - to obdarowała mnie jeszcze przepięknym zapiśnikiem. 





Prawda, że śliczne? Dziękuję, Jolu, za wszystko :-)

Potem złapałam licznik u ZUzanny. Zu przeszła samą siebie - tyle cacek mi przysłała. Zresztą zobaczcie sami:






Czyste szaleństwo. Zu, dosłownie mnie zasypałaś prezentami - dziękuję.

Potem Ladybird losowała nagrody w swoim candy. No i co? Choć nie wygrałam, to Ola postanowiła mnie nagrodzić "za wierność" w podglądaniu jej bloga. Przesyłka była już w piątek, ale listonosz przyszedł akurat wtedy, gdy byłyśmy w przychodni - po powrocie zastałyśmy awizo. Wczoraj odebrałam kopertę i po otwarciu zobaczyłam:



Jako że mam "fisia" na punkcie kolczyków - zawartość mnie szalenie ucieszyła. Oleńko, super prezent, wielkie dzięki :-)

Dzisiejsza wizyta listonosza zaowocowała kolejnym prezentem - tym razem od J. Julia doczytała sobie u siebie na blogu, że spodobały mi się jej kolczyki. No to mi je przysłała z informacją, że "może mi się przydadzą"... Kochana, jak to "może"? Od razu je musiałam do ucha przymierzyć :-) Dziękuję Ci.


I to właśnie dzięki Wam, Waszym dobrym sercom i zdolnym rękom, ale także dzięki Waszym słowom, które u mnie zostawiacie - czuję się tak, że mogę powiedzieć o sobie: ja, szczęściara.

24 komentarze:

  1. I co Ci napisać Szczęściaro jedna i Błyskotko moja :)
    O kilku prezentach wiedziałam a kilka to miłe zaskoczenie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko jedyna!!! aleś sie obłowiła!!!!no jeszcze nie widziałam tylu cudowności w jednym poscie... alez Ci dobrze. Mam nadzieję, że ze zdrowiem rodzinnym tez już ku lepszemu poszło!
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fuksiara! To ja dla odmiany nic Ci nie wyślę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No szczęściaro, jak to dalej tak pójdzie, to dodatkowy pokój na prezenty trzeba będzie wygospodarować:).
    Gratuluję i buziaki przesyłam, dobra kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, ale z Ciebie szczęściara! Gratuluję! Listonosz to chyba już ścieżkę do Ciebie wydeptał ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. osz kurde Ewcia czy to już Boże Narodzenie że tyle prezentów masz?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale się wzbogaciłaś,wszystko śliczne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo Kochana, to już lekutkie przegięcie ;))) Tyyyyle wspaniałości dostałaś! Ale wiesz co?....zasługujesz na nie :*** Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach Ty szczęściaro ;-)

    ale właśnie dla poznania takich osób jak Ty i inne dziewczyny warto prowadzić bloga :-)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwa lawina prezentów!
    Musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku :)))!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!To są te małe przyjemności dzięki którym różowy jest "różowszy":)

    OdpowiedzUsuń
  12. och ty szczesciaro :D gratuluje wszystkich wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no tyle cudowności na raz - troszkę zazdroszczę, ale tak ładnie (pozytywnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgdzam się SROCZKA :) ale cudeńków Ci nazlatywało do gniazdka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście szczęściara z Ciebie. Gratulacje!!!
    Już Cię prawie nie widać zza stosu prezentów, aż się boję pomyśleć o długości posta na Mikołajki ;o)

    Buziaki przesyłam dla Ciebie i dziewczynek

    OdpowiedzUsuń
  16. Widocznie grzeczna jesteś, aż tyyyle prezentów... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No no.. Kochana, toż to Gwiazdka w październiku!! :)
    Super prezenciki!
    I cieszę się, że te ode mnie sprawiły trochę radości :)
    A szczęściary, to jesteśmy MY, że Cię mamy.... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I tak ma być Kochana....zasługujesz na morze prezentów...:) całuję mocno:****

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurczaczek... ależ otrzymałaś tych słodkości:)
    Wspaniałe prezenty, cieszę się że i mój przypadł Ci do gustu:):):)
    Zdrowiejcie już...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewka, gdzie Ty mieścisz całą tą biżuterię??

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...