piątek, 28 października 2011

NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY...

...zwłaszcza, gdy w końcu się człowiek przełamie. Co było tym moim "diabołkiem"? Rzecz w zasadzie banalna - pudełko na kartkę. Bałam się ugryźć temat. "A co, jeśli nie wyjdzie?" No przecież nic :-) Ale i tak się stresowałam. Jednak klamka zapadła przedwczoraj. 
Moja Teściowa zamówiła sobie karteczkę dla swojej chrzestnej - na 90-te urodziny. Bardzo jej się podobały kartki z wywijanymi rogami (te, które były liftem kartki Oliwiaen w Diabelskim Młynie) i ta kartka też miała mieć choć jeden róg wywinięty. Już w trakcie działania widziałam, że kartka w kopercie się za chooo...inkę nie zmieści, nie ma bata. Podzieliłam się moimi wątpliwościami z Alexandrą i Kasicą. Ola motywowała: "może spróbujesz", "jest proste". A Kasia dała rozkaz: "rób i już!" 
Zatem melduję wykonanie zadania.
Skorzystałam z kursu na pudełeczko, który znalazłam tutaj. Zdaję sobie sprawę, że nie jest idealne - ale jest zrobione moimi "tymi ręcami" i dumnam z siebie niesamowicie ;-)
Pudełko:



Rozwiązujemy, otwieramy i mamy karteczkę:



A w środku życzenia wydrukowane specjalnie dużą czcionką:



I wszystko razem:



Na koniec zbliżenie na kilka kwiatuszków na pudełku - z efektem "glossy" uzyskanym za pomocą kleju magic (dzięki, Olu, za podpowiedź):




Przed pierwszym cięciem papieru z kolekcji "Usłane Różami" (Galeria Papieru), trochę kłuło mnie serce, no bo on taki śliczny... ;-) Ale jak już ciachnęłam - to poszło gładko i wszystko fruwało. Wiem już, że pudełko ostatnie nie będzie. Strach ma wielkie oczy. Teraz trening, trening, trening :-)

Bardzo jestem ciekawa Waszych opinii. Jak się coś nie podoba - mówić. Jak coś w przyszłości mogę poprawić - mówić. Chcę się od Was uczyć. I już.


Miłego weekendu :-)

40 komentarzy:

  1. Dlaczego niby nie jest idealne? Ja tu nie widzę żadnych niedociągnięć :) Trenuj trenuj... A ja się po cichu mogę przyznać, ze też boję się pudełek na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka!I nie pisz że coś jest nie tak...Wszystko w niej dopracowane.Jakbym taka dostałą to łezki by pewnie ze wzruszenia poleciały...
    No i na naszych oczach pojawia się nowa pasja Ewy...
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie wyszło!
    Może specjalistą nie jestem, ale ja tam też żadnych niedociągnięć nie widzę.
    Bardzo ładny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  4. że słowami piosenki pojadę " czego się boisz głupia" :D wyszło świetnie, tez mam problem z ruszeniem niektórych papierów i jak to Asia mawia, mam je do macania:D

    OdpowiedzUsuń
  5. BRAWO MALEŃKA :) DUMNA JESTEM Z CIEBIE ŻE AŻ....
    OCHÓW, ACHÓW NIE BĘDĘ POWTARZAĆ, BO MOJE ZACHWYTY JUŻ POZNAŁAŚ :)
    MIŁEGO DNIA :*

    OdpowiedzUsuń
  6. PS. widzę że kolejny post będzie 200 :) Jak ten czas leci, a twoje cuda ogląda się z wielkim zachwytem i czyta nie wiele gorzej :) Gratulacje Kochane Słoneczko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestawik na prawdę śliczny! Dopracowany. Bez przesytu! To co lubię! A za pudełko szacun... ja zawsze namęczę tyle kartek zanim coś wyjdzie... zaraz zobaczę na Twój link , może będę mądrzejsza w tym zakresie. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, no i co panikowałaś.... świetne pudełeczko zrobiłaś!! kartka zachwycająca, chrzestna teściowej będzie wzruszona oglądając takie małe dzieło :)
    jeżeli pozwolisz zadam Ci zadanie ;) pudełko z okienkiem :) na pewno dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, MOja Droga, zaszalałaś!! I kartka i pudełko- śliiiiczne!!
    A ja jestem teraz taka maleńka.. taka maluteńka... bo ja ani do wywiniętego rogu, ani do pudełka NIE PODCHODZĘ!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem i to ogromnym - całość tak pięknie się prezentuje - elegancko i z charakterem

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ta koncepcja odwiniętego narożnika w kartce :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko wyszło perfekcyjnie, ładne kolory, precyzyjne wykonanie, i niech to nie będzie Twoje ostatnie pudełeczko bo na prawdę super wyszło. Tak z innej beczki to ładne okrągłe urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, jest śliczne:) i nie może być ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. czego sie tak bałaś?? przecież jest prześliczne :) a w rzeczywistości pewnie lepsze niż na zdjęciach więc idealne :D
    masz smykałkę do tego więc rób i sie nie bój :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się!
    Nawet bardzo! Zarówno wykonanie jak i kolorystyka. Zdolna jesteś!
    Czekam na następne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nooo, moja droga - chylę czoła! Nie tylko wybrnęłaś z tematu, ale zrobiłaś to z wielką klasą! Ja tam żadnych (!) niedociągnięć nie widzę! Pomysł z tym wywinięciem i kwiatuszkami cudowny :) A wiek Chrzestnej - o rany, gratuluję długowieczności :)
    Alexa - na co ją teraz namawiamy, hihi?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna kartka!:-)
    Pięknie wykorzystałaś tę kolekcję!
    Też tak mam, że najpierw papiery muszę pooglądać, pomacać, powzdychać, a dopiero jak swoje odleżą w szafie, to zaczynam je ciachać...
    Pudełko perfekcyjne!:-)
    Ja jeszcze nie podjęłam się tego wyzwania, ale po Twoim zachęcającym poście, może się skuszę...
    Podpisuję się pod słowami Anabel - pudełko z okienkiem! Koniecznie!;-)
    Pozdrawiam ciepło!:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. karta naprawdę cudna, ąz dech zapiera

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplecik śliczny! Co prawda nie znam się na kartkach, ale Twoja z pewnością zachwyca!
    Gratuluję Ewciu i czekam na kolejne:).
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne! Nie lubię przesytu - i tu go nie ma. Wszystko dopasowane i dopracowane. Podpisuję się pod wcześniejszymi komentarzami - Obdarowana będzie na pewno baardzo wzruszona!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka i pudełko cudne!!! ... Nie było się czego bać :-) Nie mogę się doczekać kolejnych pudełek :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj. No cóż ja mogę powiedzieć. Wyszła Ci nie kartka, ale prawdziwe Cudoooo. Może i ja kiedyś spróbuję, ale jakoś brak mi odwagi i doświadczenia w tworzeniu kartek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mówisz-masz: wykonane poprawnie, dobrze, estetycznie lecz brakuje mi tego czegoś. Jest ładnie ale czekam na więcej w sensie tego czegoś. Ty już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaaa...i jeszcze musisz kochana popracować nad zdjęciami, przecież Ty robisz na drugim blogu takie cudne zdjęcia a swoje dzieła źle na nich traktujesz. Tło bym zmieniła na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie umiem robić takich pięknych rzeczy więc mi się baaardzo podobają i podziwiam jak ładnie to wszystko dobrane :-)
    Śliczny komplecik
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzielna Ewcia!Super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna,cudna jestem z Ciebie dumna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewuś, dawno nie zaglądałam, bo dramat z czasem, a tu proszę - nowe śliczności:) I to jakie! Pięknie wyszedł Ci ten komplecik! Pozdrawiam cieplutko! PS przekazanie kartki zaplanowane jest na 4.11:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewuniu pudełko wyszło Ci prześliczne !!! A karteczka boska... strasznie mi się podoba ten efekt z odwiniętym rogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kasia (Kasica53)-Ewcia już ma tyle pomysłów i to całkiem dla niej nowych, baaa - niektóre nawet nowych dla mnie, że na pewno nas zaskoczy! I zaskoczy z ogromnym WOW.
    I pudełko z szybką też będzie!
    A skąd wiem? Zdążyłam na tyle już Ewunię poznać i wiem że da radę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A co tu trenowac jak jest idealnie?:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna kartka i piękne pudełko!!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pudełko bardzo udane, idealne rozwiązanie do takiej wymagającej kartki :)

    Ewuniu, dziękuję Ci za słowa otuchy, po 2 dniach od takiego wyjazdu przyzwyczajam się do samotności i jest zdecydowanie raźniej.

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo Ci dziękuję za wizytę, za udział w candy (trzymam kciuki) I za wszystkie wizyty i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ewcia jak Ty zdolna jesteś :D Piękna kartka cudne pudełko ... no jestem urzeczona po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Straszliwie mi się podoba ta karteczka! Delikatna, dostojna, a z tym zawiniętym rogiem taka inna. Pudełeczko wyszło ślicznie, tak jak piszesz - strach ma wielkie oczy!

    OdpowiedzUsuń
  37. No to Ewcia - nie masz wyjścia! Dawaj pudełeczko z szybką :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...