poniedziałek, 31 października 2011

U CIOCI NA IMIENINACH ORAZ KILKA SPRAW

Bukiet imieninowy dla cioci miał jeden temat: "kawa". Kawowe były pralinki i cukierki w nim, kawowe ziarenka zdobiły jego rancik, także wstążka miała kolor ciemnobrązowy. 


W tym samym czasie powstało jeszcze kilka innych rzeczy i z tego względu w "ferworze walki" zapomniałam sfotografować bukiet z profilu. Krepina jest złota i w duecie z kawową wstążką wyglądała naprawdę fajnie.

Jeszcze słówko w kwestii zdjęć. Słowa Jelonkii oraz rady Asi wzięłam sobie do serca i postanowiłam popracować nad pewnymi zmianami. Co prawda dwie rzeczy mam zaległe i "uwiecznione po staremu", ale potem będzie ciut inaczej i mam nadzieję, że lepiej.

I na koniec NIESPODZIANKA! Wczorajszy post nosił okrągły numerek 200. A ja ponumerowałam wszystkie komentarze zebrane pod nim i powierzyłam Panu Randomowi. Oto efekt:

Pod tym numerkiem kryje się Kasia 


i to właśnie do niej knujka-klujka w mojej osobie wyśle jakiś drobiazg :-)

Ciepło pozdrawiam wszystkich Odwiedzających.

17 komentarzy:

  1. piękny bukiecik :) i gratulacje dla wylosowanej :) należy jej się zdecydowanie :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny prześliczny bukiecik:)
    Uroczy!

    Gratulację dla wylosowanej:)

    Serdecznie pozdrawiam i posyłam uściski!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny bukiecik:) i w dodatku w moim ulubionym kolorze i smaku:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Kasiu!
    Bukiecik z tym złotem prezentuje się niezwykle elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny bukiet:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiecik prześliczny - taki okrąglutki:).
    Kasia - szczęściaro, gratulacje!
    A dla Ciebie Ewciu całusy serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie jak zwykle slodko :) Przepiekny bukiecik! No i oczywiscie gratulacje dla Kasi :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm jaki aromatyczny bukiet :-)
    gratuluję szczęściarze :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo smaczny i piękny ten bukiecik. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuś jestem w szoku!!!!!Ale Ci dziękuję!!!!Totalne zaskoczenie!Wielka szczęściara ze mnie!!!
    Oczywiście bukiecik z przodu , z tyłu czy boku super!
    Jeszcze raz dziękuję!!!!
    Buziole 102!

    OdpowiedzUsuń
  11. super bukiecik, spodobał by sie mojej mamie kawoszce...

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehehehe :) A bukiecik wygląda chrupiąco....jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały bukiet!!! A Kasi gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukiet cudny i ten zapach kawy...on musiał uradować!
    Kasiu...Ty szczęściaro!Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie ma więcej zdjęć. Śliczny ten bukiecik!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...