środa, 19 października 2011

KAPITAŃSKI

Moja koleżanka ze szkolnej ławy, Marta, zamówiła u mnie bukiet na urodziny swojego męża. Oboje są pasjonatami żeglarstwa, dodatkowo Szanowny Solenizant jest kapitanem. Wytyczne były proste: żelkowe miśki plus pianki w marynistycznej oprawie. No to w takim razie mamy: klasyczne kolory (biało-granatowe pasy w połączeniu z czerwienią), żelki ułożone w koło ratunkowe "bujające się" na "falach" z pianek oraz akcenty w postaci kompasu, liny i kuli ziemskiej. Cytat, podobnie jak poprzednio, wybrała Zamawiająca. Wszystko razem dało taki efekt:





Oczywiście bukiet był tylko jednym z kilku prezentów. Marta sama stworzyła piękną kartkę oraz notes na ważne daty - o czym możecie przekonać się sami klikając o tu.

Poza tym u mnie znowu bakcyle na linii frontu. Jak ja nie cierrrrpię choróbsk wszelakich, ech.
Życzę Wam zdrowia i dobrej pogody. Witam kolejne podglądające Twarzyczki. I zmykam do domowego szpitala.

25 komentarzy:

  1. Cóż na temat bukietu mogłabym się rozpisywać, ale nie muszę bo mijam go kilka razy dziennie więc moge się napatrzyć dowoli ;-)
    Mojemu Kapitanowi baaardzo się spodobał.
    Ciekawa jestem tylko kiedy odważy się go napocząć?

    Ewuś jeszcze raz bardzo dziękuję za uświetnienie tej okrągłej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitanie bukiet na medal :) Medal marynarki jesli takowe istnieja, aye!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny bukiet! Koło ratunkowe na falach.. Ty to masz pomysły, Ewuś!! Powodzenia na froncie bakcylowym! Nie dajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  4. medale marynarki istnieją, ale nie takie śliczne jak Ewy bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te morskie historie.. apetyczne w Twojej wersji;-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedziałam, że coś nie tak.. cały dzień kazałaś na posta czekać.. :(
    No nic, zdrówka życzę. Cierpliwości i wytrwałości w walce :)
    A bukiet.. no cóż. kolejny cudowny, niesamowity. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie moge :) ekstra jest i bardzo pomyslowy :) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na Twój bukiet zatęskniłam za latem, słońcem, morzem....
    Ach....
    Piękny bukiet i kolorystyka super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O łaaaa! Piękny bukiet stworzyłaś, robi wrażenie :) I dołaczam do "nie cierpie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny bukiecik Ewciu! Wspaniale wymyślony:).
    Trzymam kciuki za Wasze zdrowie i przesyłam ciepłe myśli!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Te twoje bukiety są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  12. bukiet fantastyczny .,,, ciekawe czy byłyby jakieś wymagania którym nie mogłabyś sprostać:D .... u Ciebie bakcyle znowu u mnie cały czas

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewus bukiet jak zwykle cudny:)
    Duzo zdrowka wam zycze :))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalny bukiet!Choróbska aaaaaakysz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. fenomenalny! Zwłaszcza sznurek dookoła.

    OdpowiedzUsuń
  16. O, i ja też może w najbliższych dniach umieszczę coś wodnego...bukiet oryginalny :) Ja niestety też walczę z choróbskiem paskudnym...Wam życzę zdrówka jak najszybciej!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahoj!!Ahoj!piekny bukiet i jak zwykle dopracowane szczegóły i cała "idea".
    Zdrowiejcie już, trzymam kciuki!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  18. Bukiecik jest piękny!!!i jak zwykle wszystko idealnie dobrane :))

    Poza tym duuuzo zdrówka życzę ..u nas strasznie zimno,powskakiwaliśmy w zimowe kurtki.. w witaminki musimy się zaopatrzeń,by nie było powtórki z zeszłego roku:(((

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny bukiecik Ewuś, jak zwykle Twoje zdolne łapki wyczarowały. Prezenty od koleżanki też śliczne. Obejrzałam:) Całość prezentowała się zapewne wytwornie. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu jak zawsze wspaniały bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Och jak cudowny bukiet!!!

    Mój trener były nim oczarowany- bo marynarski i jeszcze te żelki...już widzę jego minę;)))

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za miłe miłe słowa. Promyki jesiennego słonka posyłam.

    Uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze - człowiek nawet nie wiedział, że takie kolory pianek są - pięknie to skomponowałaś.

    ps. choróbska - bleeee. wracajmy wszyscy do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...