sobota, 15 października 2011

O NAGRODACH

Jakiś czas temu ogłosiłam u siebie "łapanie trójek". Złapały je dwie osoby: Asia i M(aniek) czyli Ania. Trochę trwało przygotowanie nagród, ale dotarły nareszcie do Adresatek, więc mogę Wam pokazać, co to było. Do Asi poleciał taki bukiecik:




Zainspirowały mnie tęczowe kółeczka używane przez Asię w tworzeniu biżuterii - stąd taka oprawa :-)
Do Ani poleciał bukiecik w troszkę innych kolorach:




Dołożyłam troszkę przydasiowych rzeczy, troszkę herbatek, czekoladę - takie tam drobiazgi ;-)

Tak się złożyło, że w czasie kiedy Asia złapała u mnie licznik - ja wygrałam w candy u Asi. I zrobiła się nieplanowana wymianka :-) Dostałam od Asi śliczny (ach!) komplet biżuterii z filcową turkusową różą:



Dostałam też dodatkową parę kolczyków (właśnie mam je w uszach). Moje dziewczynki dostały radosne wsuwki - troszkę zaczekają nim będą noszone, ale nie ma tego złego. Teraz po prostu mogłyby ulec unicestwieniu przez małe rączki ;-) A mój mąż też otrzymał prezent - fajowy breloczek:



Były też prawdziwe toruńskie pierniki, ale nie sfotografowałam ich od razu - a teraz zostało po nich tylko wspomnienie... Ciekawych odsyłam do bloga Asi, do miejsca, gdzie opisała historię naszej wymianki.


Niezmiernie miło mi powitać nowych "Śledziących". Mam nadzieję że się zadomowicie :-) A wszystkim Zaglądającym dziękuję za obecność i komentarze.
Miłej, spokojnej niedzieli.

11 komentarzy:

  1. Piękne nagrody przygotowałaś i otrzymałaś też piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka! Twoje bukiety słodziutkie, a biżuteria bardzo oryginalna!
    Ewciu, Tobie również miłej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała wymianka :) piękne bukiety, podziwiam Twoją inwencję i pomysły :)

    zapraszam tez do siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiety - no przecież jak zwykle smakowite, kolorowe i śliczne! A wymiankowy prezent - bomba! Zwłaszcza ten turkusowy komplecik niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna wymianka,a Ty masz bardzo fajowe pazurki.pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka. Fajnie jest tak coś dostać i kogoś obdarować. Sama radość. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Między innymi są to "plusy dodatnie" bloga-fajnie jest coś dostać,ale chyba równie milo jest kogoś obdarować:)Super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka dostałaś!
    A Twoje bukieciki...ja je uwielbiam!Szczęściarzami są Ci których nimi obdarowujesz :)
    Pozdrawiam Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś.. Czy Ty masz jeszcze miejsce na te wszystkie cudne kolczyki, które dostajesz? :)
    Fajowe, filcowe prezenciki :)
    No i fajowe słodkie bukieciki :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak podejrzewalam ze bukiet, z ktorym M(aniek) weszla do domu byl Twojego autorstwa. Wymacalam go z kazdej strony :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...