czwartek, 27 października 2011

BUKIETY DLA MĘŻA I DLA SYNA

Takie zadanie postawiła przede mną Pani Ewa. Chodzi oczywiście o słodkie bukiety. 
Bukiet dla męża miał być z cukierków, miał zawierać cyfrę 35 (jest to bukiet urodzinowy) oraz piękny cytat wybrany przez Zamawiającą. Kolory zalecone to: zielony, pomarańczowy lub żółty. Powstała taka oto słodka wiązanka - z dużą dawką optymizmu i koniczynką na szczęście:





A bukiecik dla synka Pani Ewy miał być malutki, wzorowany na bukieciku, który zrobiłam kiedyś dla młodszego synka Ystin (pierwowzór pokazywałam o tu). Mieli się też pojawić bohaterowie bajki "Chip i Dale". A kolory wybierałam spośród czerwonego, niebieskiego i pomarańczowego. No i stoją sobie dwie wiewiórki na środku "ronda", wśród samochodzików żelkowych ;-)




Mam ogromną nadzieję, że moja Imienniczka zdołała pozytywnie zaskoczyć swoich Mężczyzn.

Mnie samą siebie też udało się pozytywnie zaskoczyć. Okazuje się bowiem, że nie taki diabeł straszny... Ale o tym kiedy indziej :-)
Ślę serdeczności!

18 komentarzy:

  1. I znowu świetne bukiety!
    Chip i Dale - rewelacja! Bardzo lubię te wiewióry!
    I coś tam nowego wymyśliłaś. Ok, poczekamy. Zobaczymy, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  2. rEWELACJA... NASZE JUŻ ZJEDZONE :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne piekne i kolorowe niczym wiosna bukieciki :)

    A ten "straszny Diabeł" to chyba pudełeczko do kartki? Mam rację?

    Buziaki Słoneczko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie smakowite. Zresztą nie może być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten dla męża... super optymistyczny.. :D
    No i malusi.. jak to malusi- sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wczoraj przez Ciebie zjadłam całą czekoladę z orzechami :D ciekawe co dziś będę mogła na Ciebie zwalić :D cudeńka tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  7. jak smakowicie :D super ten duży :) wygląda na cieniowany :D
    a malutki.. moja ulubiona bajka z małości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle świetne bukieciki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne bukieciki, a najsłodszy ten malutki. Panowie będą zachwyceni - jak mogliby nie być ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne bukieciki:))Ale jakby moglo byc inaczej, przeciez jestes mistrzyna slodkich bukiecikow:)))
    Pozdrawiam i sle buziaczki
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten dzieciowy bukiecik jest po prostu kapitalny - zgranie motywów i kolorów idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiewióry Chip i Dale mnie absolutnie rozczuliły :D
    Świetne bukiety - to już się robi nudne! Zrób w końcu coś paskudnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bukiety świetne, a ten malutki to po prostu rozkoszny:).
    Fajnie, że siebie samą pozytywnie zaskoczyłaś, takie chwile są wspaniałe i pozwalają rozwijać się! Napisz o tym koniecznie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu oba znakomite,ale wiewiórkowy bossski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu doskonałe!No co tu można innego napisać :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahaha, wiewiórki na środku ronda - bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...