czwartek, 6 października 2011

BIAŁY ŚLUB, BIAŁA SUKNIA, BIAŁY BUKIET

Razu pewnego napisała do mnie Witaminkaa, że bukiet słodki by chciała z białych kuleczek. Na ślub. Czasu za wiele nie było, ale się udało. Ceremonia - w sobotę. Bukiet - u Zamawiającej :-)
A wytyczne? Delikatne, "ślubne" kolory. Cóż pasuje lepiej niż biel z kapką złota?




I jeszcze mądre słowo na nową drogę życia:


Mam nadzieję, że Państwu Młodym spodoba się taka alternatywa dla żywych kwiatów. Witamince się spodobało i już następne zlecenia dla mnie ma, o czym niebawem :-)

Witam nowych "Śledziących" w Zakątku. Czujcie się jak u siebie - komu kawę, komu herbatę? :-)

25 komentarzy:

  1. wpadłam na kawę, może ona postawi mnie na nogi?
    Bukiet cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu Twoje bukieciki za każdym razem zachwycają mnie na nowo...

    OdpowiedzUsuń
  3. ach nie moge sie doczekac jakiegos weselicha zeby cos u ciebie zamowic :p piekny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały! I te złote akcenty bardzo pasują:)
    Ściskam i miłego dnia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. biały klasyczny i piękny :) napewno się taka alternatywa spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie tez kawa, poprosze :) Bukiet sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja herbatkę poproszę. Zieloną można?
    Miałam napisać, że użyłaś moich ulubionych słodyczy, ale zaraz pomyślałam, że poprzednio też były moje ulubione. I wcześniej też. Cóż, ja chyba po prostu lubie słodycze :) Zwłaszcza, gdy są w Twoich bukietach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kawkę poproszę ...z mleczkiem
    i jakiś słodki bukiecik do tego :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny, napewno sie spodoba zwłaszcza ze zawartość taka pyszna

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny bukiecik. Jak będę miała okazję iść na ślub, to na pewno taki zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny ten bukiecik,uwielbiam takie delikatne,ten jest boski i jeszcze jakie słodkości w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny bukiecik, jestem jak najbardziej za takimi ślubnymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bukiet idealny :) Tak swoją drogą, ciekawa jestem, czy trafi się odważna panna młoda ze słodkim bukietem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny :) Kawę już wypiłam, więc herbatka mi się marzy owocowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja co prawda nie jestem nowym obserwatorem ale jak zapraszasz na herbatkę to ja z chęcią ;-)
    A bukiet ech co będę się powtarzać ....................a co będę się powtarzać - śliczny !!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Bukiecik jak zawsze przesłodki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kawka obowiązkowo,nie mogę się napatrzeć na te Twoje bukiety,tylko czekam na jakąś okazję,żeby go zamówić

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja porosze do kawy kwiatka z tego ukietu:D Buziol:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybym jako panna młoda została obdarowana takim bukiecikiem to pewnie zeżarłabym go na oczach gości:)Wiesz Ewciu czekolada nie koniecznie,ale do kokosa mam słabość:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki delikatny - idealny na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  21. kurczaki, a ja rzucam słodycze :) Ale poproszę herbatkę, zieloną jak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To poproszę kaweczkę, najlepiej Twoje cappucino :D
    A biały bukiecik z białym nadzieniem kusi oj kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie nowa, ale kawusię poproszę :D
    Kuleczki biało-złote są śliczne. Śliiczne! :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...