piątek, 21 października 2011

DLA BRACI

Dwa bukiety żelkowe. Jeden z okazji urodzin a drugi, żeby bratu solenizanta  nie było smutno :-) Oczywiście skoro dla facetów - to w roli głównej żelki - autka. Bez zbędnych dywagacji przechodzimy do prezentacji. Słodki bukiet urodzinowy:





I bukiet - pocieszajka:





A u mnie wcale nie kolorowo - Pierworodna od dzisiaj z antybiotykiem, a Młodsza też już coś od starszej łapie. Generalnie w domu orkiestra na kaszel, kichanie i wieczne "mamuuuuuś..." Co zrobić, jak pora roku taka, że o infekcję łatwo, ech.

I jeszcze na koniec bardzo ważna sprawa. Agata z Patchworkowo ogłasza Alert - poczytajcie, wszystkie szczegóły są TUTAJ - i dołączajcie!

16 komentarzy:

  1. przepiękne bukiety - już widzę miny dzieciaków, kiedy je dostały - mniam :)

    ps. przyjmujesz już może zamówienia BożoNarodzeniowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bukiety śliczne :) A dla dziewczynek dużo zdrówka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A to się braciaki ucieszą!Ślicznościowo i słodko :)
    Skarbie wytrzymaj ten atak zarazków.Nie lubię jak moja Córcia choruje...ale nie da się wziąć na siebie...
    Pozdrawiam i uściski dla chorowitków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka dla Was :-))
    a bukieciki świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są :D chłopcy pewnie w niebo wzięci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewka! Sama nie czujesz, jak rymujesz:).
    Bukieciki śliczne!
    Przesyłam myśli serie, co tłuką bakterie......
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. A to te ze sklerozą w tle? Fajne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. One są przepiękne!! Wiem co mówię :) Ja jeszcze nie raz zamówię!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, strasznie mi przykro z powodu Twoich chorych dziewczynek... Życzę Wam wszystkim duuużo zdrowia!

    A bukiety wyglądają trochę jak tory wyścigowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bukiety jak zawsze super,a te w zielonościach to już podwójny super:)?Małym Ewciom zdrówka,zdrówka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne autkowe bukieciki:)))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne bukiety! Żelki + autka = czego chcieć więcej? Ja w każdym razie znam takich, którzy zwariowaliby na ich widok ze szczęścia ;O) Duuużo zdrowia dla całej rodziny!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Duuuużo zdrowia dla Ślicznotek!
    Obdarowani Chłopcy musieli byc zadowoleni, bo bukiety są fantastyczne. Podobaja mi się ich kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bukieciki, jak zwykle, świetne, energetyczne.. no i te autka zawsze mnie rozbrajają.. ZAWSZE :D
    Zdrówka maleńkim Twoim życzę. I trzymaj się tam dzielnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...