środa, 26 października 2011

JUŻ MI NIOSĄ SUKNIĘ Z WELONEM...

Dzisiaj będzie dużo krócej niż wczoraj ;-) Butelka ze słodkimi procentami ma być prezentem z okazji ślubu. Wytyczne były proste: "ma być delikatnie". W efekcie zainspirowała mnie piosenka i tak oto flaszeczka została ubrana w biel i złoto:


Prawda, że sympatyczna "panna młoda"? ;-)


A w domu szpital na całego. W poniedziałek moja młodsza córcia również dostała antybiotyk. Ale po trzech upiornych nocach chyba wreszcie idzie ku dobremu - bo dzisiejszą dziewczynki wreszcie (!) przespały bez męczącego kaszlu, który je wybudzał. Więc trzymajcie proszę kciuki, by bakcyle w końcu poległy ostatecznie.


Bardzo się cieszę, że kolejne osoby dołączają do grona moich Obserwatorów. Witajcie w moich skromnych progach :-)


Wszystkim, którzy do mnie trafili, życzę słońca i uśmiechu!

22 komentarze:

  1. O tak, panna sympatyczna :) Bardzo lubię te kwiatki :)

    No i zdrówka życzę dziewczynkom (i Tobie). I trzymam kciuki, żeby już dobrze było :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna ta "sukniaz welonem" ...
    Zdrowieć mi tam! Nie wolno tyle chorować....

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to przyozdobiłaś! Pięknie i elegancko :-) Zdrówka życzę dla Twoich Pocieszajek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech i och! uwielbiam te butelki! są fenomenalne tzn dekoracja po prostu BOMBA!!!!! nie mogę się nachwalić!

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam mniam :D gdyby dziewczynki były starsze i nie brały antybiotyku to poleciłabym CI nalewkę z pigwy albo aronii:D dobrze rozgrzewa

    OdpowiedzUsuń
  6. No to trzymam kciuki!
    Niech zdrowieją biedroneczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. ta pogoda jest strasznie męcząca, moje też biegają z kaszlem i katarem.. życzę Twoim dziewczynkom mnóstwa zdrówka :)
    a prezencik cudny :D podobają mi się bardzo Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wszystko robisz.Napisz jak układasz te cukierki ,na jakichś drucikach co tak się trzymają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Apetyczny :-) ale niestety u mnie też choróbsko psuje plany.. Dużo zdrowia dla Ciebie i Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna para młoda:).Współczuję tych chorób, mam nadzieję, że już będzie z górki!
    Buziaki przesyłam i życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  11. No i wyszło tak, jak miało być!
    Dla rozgrzewki dobre procenty wszelkiej maści, ale na razie takie "leczenie" muszą sobie młode darować - podpowiem im za 15 lat, hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. no naprawdę... baaaaaaaardzo sympatyczna:)
    i jak najszybciej wypędź te niedobre choróbska, weź je podstępem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie udekorowałaś buteleczkę :-)
    Życzę Wam duuuużo zdrówka :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mocno trzymam kciuki,mimo iż mnie to mocno ogranicza ;)
    A poważnie...Macie już najgorsze za sobą.
    A panna młoda-smakowita ślicznotka ;)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Być może już o tym słyszałaś, ale powtórzę. Trwa konkurs dla mam, wystarczy napisać artykuł na swojej stronie, aby mieć szanse na wygranie 500 zł!
    Możesz więcej znaleźć na stronie organizatorów:
    http://akuku-akuku.blogspot.com/2011/09/konkurs.html

    Polecamy się, zespół AKUKU. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ubrałaś tę butelkę :) Życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne, aż mi się słodyczy zachciało....

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zgrabna panna młoda :)

    I zdrowia życzę Waszej rodzince :)

    OdpowiedzUsuń
  19. butelka cudna,a rodzince zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  20. Panna młoda urocza,a kaszlącym bieduszkom ZDRÓWKA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna "panna mloda":))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  22. niesamowita jesteś - to istne dzieło sztuki normalnie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, gdy zostawisz swoją opinię.
Dziękuję :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...